Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@20:37:11 GMT

۲ کشته حاصل سوانح رانندگی جاده ای استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۳۵۸۸

۲ کشته حاصل سوانح رانندگی جاده ای استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ایرج کهریزی در بیان جزئیات این حوادث اظهار داشت: در نخستین سانحه رانندگی که شب گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی نیسان آبی با عابر پیاده در کیلومتر ۱۱ محور کنار گذر اراک رخ داد، عابر پیاده بر اثر شدت جراحات وارده در محل وقوع تصادف جان سپرد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه عدم توجه به جلو از سوی عابر پیاده را علت وقوع این حادثه بیان داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در سانحه‌ای دیگر که بامداد روز جاری بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با خودروی سواری دانگ فنگ در کیلومتر ۳۶ محور قدیم ساوه - همدان به وقوع پیوست، راننده خودروی سواری بر اثر شدت جراحات در محل وقوع حادثه فوت شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: کارشناس تصادف پلیس راه تجاوز به چپ راننده کامیون بنز را علت وقوع این حادثه بیان کرده است.

کد خبر 4674678

منبع: مهر

کلیدواژه: سانحه تصادف نیروی انتظامی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۳۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۱۹ مصدوم در دو حادثه رانندگی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ بنابراعلام مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان، پس از اعلام گزارش حادثه تصادف مینی بوس با لیفان در اتوبان آزادگان روبرو شهرک گلدیس شاهین شهر پنج واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شدند و ۱۵ مصدوم شمل هفت مرد و هشت بانو به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شدند.
همچنین در گزارشی از حادثه واژگونی تیبا در ۱۰ کیلومتری محور مورچه خورت به سمت علویجه، دو واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و یک کد هلال احمر به محل اعزام شدند و چهار مصدوم این حادثه شامل دومرد و یک بانو و دختربچه ۶ماهه را به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل کردند.
در این حادثه یک بانوی ۱۸ ساله هم جان باخته است.

دیگر خبرها

  • وقوع حادثه رانندگی در شهر هوره
  • تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت
  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل
  • انحراف خودرو و حادثه تصادف حاصل جاده خاکی برخی از روستا‌های انابد + تصاویر
  • یک کشته و ۱۹ مصدوم در دو حادثه رانندگی
  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت
  • طرح ویژه پلیس راهور برای موتورسواران و عابران پیاده
  • ۲۶ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در سمنگان
  • اعلام جرم پلیس علیه سازمان‌هایی که در قبال کاهش سوانح ترافیکی کرمانشاه کوتاهی می کنند
  • (ویدئو) زنده ماندن معجزه‌‌‌آسای عابر پیاده از واژگونی تریلی