Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@08:36:57 GMT

آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای عملیات مرصاد‬

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۳۶۳۰

آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای عملیات مرصاد‬

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رضوان؛ در آستانه سالروز عملیات غرورآفرین «مرصاد» ویژه‌برنامه‌ای با همین عنوان با مشارکت سازمان بهشت زهرا(س) پنجشنبه سوم مردادماه از ساعت 18تا 20 جنب مزار شهدای مرصاد با حضور مسئولان محلی و منطقه‌ای و خانواده معظم شهدا برگزار می‌شود.

بخش‌های این ویژه‌برنامه شامل سخنرانی حجت‌الاسلام علی ذوالفقاری، خاطره‌گویی عبدالله اصغرزاده، رزمنده حاضر در عملیات مرصاد، تواشیح‌خوانی گروه محراب، روایتگری حبیب‌الله خسروجردی و مسابقه کتبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از بخش‌های جنبی این ویژه‌برنامه می‌توان به غرفه‌های مشاوره خانواده، مشاوره مذهبی، نقاشی کودک، فال شهدایی، خادم‌الشهدا، ختم گروهی قرآن مجید و عرضه محصولات فرهنگی اشاره کرد که به صورت ویژه به مدعوان خدمت‌رسانی می‌کنند.

علاقه‌مندان جهت حضور دراین برنامه می‌توانند به نشانی بهشت زهرا(س) گلزار شهدا، جنب قطعات 29 و 40 مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55202218 روابط عمومی فرهنگسرای رضوان تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا شهدای مرصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۳۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح ابعاد پاسخ موشکی و پهبادی ایران در برنامه گفتگوی ویژه خبری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برنامه گفتگوی ویژه خبری شب گذشته به بررسی ابعاد پاسخ موشکی و پهبادی ایران به تجاوز رژیم منحوس صهیونیستی به کنسولگری ایران پرداخت.

جانشین فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع )در این برنامه با اشاره به این که در عملیات اخیر بر علیه مواضع رژیم صهیونیستی از توان دفاعی دهه هشتاد جمهوری اسلامی ایران استفاده شد گفت: در صورتی که رژیم منحوس صهیونیستی خطای دیگری را بر علیه تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران مرتکب شود پاسخ کوبنده تر و سریعتری خواهیم داد.

سردار ارجمندی فر با بیان این که در این عملیات تنها پایگاههای نظامی رژیم منحوس صهیونیستی مورد هدف قرار گرفت افزود: در این عملیات هیچ یک از منافع مردمی مورد حمله قرار نگرفت و مردم عادی در امان بودند.

وی همچنین مهمترین پیامدهای داخلی و خارجی عملیات وعده صادق را نیز برشمرد.

دیگر خبرها

  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد
  • عطر افشانی مزار شهدای کارگر خوزستان
  • واژگونی رانا با یک جان باخته در محور بجستان به روستای مزار
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق کردستان در سال گذشته  
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • تشریح ابعاد پاسخ موشکی و پهبادی ایران در برنامه گفتگوی ویژه خبری