Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سپاه نیوز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه صبح امروز - سه‌شنبه - در حاشیه نشست مسئولین این سازمان از اقدام برادران وزارت اطلاعات در خصوص دستگیری جاسوسان سیا در ایران تقدیر و تشکر کرد.

روز گذشته مدیرکل ضدجاسوسی وزارت اطلاعات در نشستی خبری از شناسایی و دستگیری ۱۷ جاسوس تربیت یافته سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در داخل کشور خبر داد و گفت: احکام این جاسوسان صادر شده و برخی به عنوان مفسد فی‌الارض اعدام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این جاسوس‌ها شامل شاغلین مراکز حساس و حیاتی شامل حوزه‌های اقتصادی، هسته‌ای، نظامی و سایبری کشور و همچنین بخش خصوصی مرتبط با این مراکز هستند که به عنوان پیمانکار یا مشاور در حال فعالیت بودند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حسین طائب وزارت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۳۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاشهای آموزش و پرورش در برنامه‌های فرهنگی قابل تقدیر است

ایسنا/تهران فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران گفت: تلاش های آموزش و پرورش در برنامه های فرهنگی دهه فجر و نگاه ویژه به مناسبت ها ملی و مذهبی در سطح مدارس برای تقویت ارزش های دینی و الهی قابل تقدیر است.

سردار ولی زاده با بیان اینکه زحمات و تلاش های آموزش و پرورش در برنامه های فرهنگی دهه فجر و نگاه ویژه به مناسبت ها ملی و مذهبی در سطح مدارس برای تقویت ارزش های دینی و الهی قابل تقدیر است، گفت: در بحث راهیان نور به عنوان مهمترین حرکت فرهنگی شاهد استقبال دانش آموزان هستیم که نتیجه تعامل خوب آموزش و پرورش با بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان است.

 وی به موضوع حجاب در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: موضوع حجاب فقط یک موضوع صرف فرهنگی نیست، بلکه امروز دشمن از حجاب و اقتصاد، در حوزه امنیت استفاده می‌کند.

 سردار ولی زاده در ادامه بیان کرد: اگر بتوانیم جهاد فی سبیل الله که مکتب فرهنگ شهدا بود را به نسل امروز منتقل کنیم، می‌توانیم بگوییم یادواره شهدا موفق است. اگر قرار است کاری انجام شود باید سعی کنیم از منابع درست استفاده کنیم و آنچه ارائه می شود، اثر بخش باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تهران نیز بیان کرد: سپاه حافظ نظم و سنگربان انقلاب اسلامی در مقابل هجمه های دشمنان است که رسالت خویش را به خوبی در همه عرصه ها انجام می دهد.

 بهرامی افزود: ما در آموزش و پرورش به عنوان سربازان و پاسداران عرصه تعلیم و تربیت در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی در ادامه بیان کرد: عملیات وعده صادق موجب خرسندی و خوشحالی مردم شد و جواب محکم و نمایش قدرت ایران اسلامی برای دشمن بود و هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را فرو ریخت که جا دارد از دلاوری و سلحشوری نیروهای سپاه تقدیر و تشکر کنم.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان تهران افزود: همکاری همه جانبه خود را با مجموعه کمیته ها به نیت دعای خیر شهدای گرانقدر اعلام می‌داریم، چرا که به این میراث گرانبها و فرهنگ ارزشمند شهدا از عمق جان، اعتقاد و علاقه داریم و هرکاری که در عرصه کنگره شهدای استان تهران باشد با آغوش باز انجام می دهیم.

 بهرامی در ادامه بیان کرد: محبت عظیمی که خانواده‌ های معظم شهدا دارند به گونه‌ای است که دیدار با هر یک از خانواده‌ های شهید فرهنگی یا دانش آموز، مکتب درسی برای ما از لحاظ مدیریتی و ارزشی است.

وی افزود: کنگره شهدای استان تهران را در پیش رو داریم و نقش معلمان و مدیران آموزش و پرورش در این کنگره مشخص است.

 در ادامه این جلسه، هر یک اعضای این کمیته به بیان نظرات، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود در برگزاری مطلوب این کنگره پرداختند و مقرر شد برنامه عملیاتی گام به گام برای این موضوع تدوین شود تا در جلسات آتی مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تلاشهای آموزش و پرورش در برنامه‌های فرهنگی قابل تقدیر است
  • تقدیر مکارم‌شیرازی از اقدامات فراجا در مسئله حجاب
  • سفر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه
  • تقدیر آیت‌الله مکارم‌شیرازی از اقدامات فراجا در مسئله حجاب
  • رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه سفر می‌کند
  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • گزارش کانال 11 اسرائیل از دستگیری جاسوس نظامی در اسرائیل؛ ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • دستگیری جاسوس نظامی در اسرائیل؛ ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد