Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:43:46 GMT

رقابت 19 تیم در نخستین دوره مسابقات سراسری جوشکاری در دانشگاه اراک

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۴۴۶۷

رقابت 19 تیم در نخستین دوره مسابقات سراسری جوشکاری در دانشگاه اراک

‍‍‍‍‍‍

دریافت 10 MB

به گزارش ایرنا، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه اراک در خصوص این مسابقات گفت: این مسابقاتیکم و دوم مردادماه به میزبانی دانشگاه اراک در در ۲ بخش علمی و عملی با مشارکت انجمن علمی مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه اراک با همکاری اتحادیه انجمن‌های علمی‌دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرامی بیان کرد: واحدهای آورین الکتریک، ماشین‌سازی اراک، واگن‌پارس، انجمن جوشکاری آزمایش‌های غیرمخرب و معاونت علمی و پژوهشی سپاه روح‌الله استان مرکزی در راستای برگزاری هرچه بهتر این دوره از مسابقات همکاری قابل تقدیری داشتند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه اراک تصریح کرد: ۵۶ تیم مختلف برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کردند که در نهایت ۱۹ تیم موفق به شرکت در این دوره شدند.

وی ادامه داد: برگزاری این رقابت علمی و تخصصی در چهارمین قطب صنعت کشور امری مبارک است و دانشگاه اراک به عنوان یکی از واحدهای مرجع با تدوین این گونه برنامه ها و مسابقات به دنبال ارتباط هرچه بیشتر صنعت با بدنه دانشگاه و مراکز آموزش عالی است.

دانشگاه اراک با ۱۱۵ رشته تحصیلی دارای ۲۲۵ عضو هیأت علمی است.

۱۹۵۵/‏۳۰۷۵

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۴۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد آزادشهر عنوان قهرمانی را به دست آورد.

در دیدار رده‌بندی که به میزبانی واحد اراک در سالن پوریای ولی انجام شد تیم خوب و یکدست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر به نمایندگی از استان‌های شمالی کشور موفق شد  تیم تهران را شکست داده و به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و بازیکن شماره ۹ تیم آزادشهر به‌عنوان فنی‌ترین و بهترین بازیکن مسابقات معرفی شد.

عنوان بازیکن اخلاق این دوره از مسابقات به محمد عسکری بازیکن دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان تعلق گرفت.

در آیین اختتامیه مسابقات پیمان عین القضاتی رئیس شورای فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اراک، محمد رجاییان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک، عباس شیخان معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اراک، محمد توسلی رئیس انجمن والیبال دانشگاه آزاد اسلامی،  میرزاده و معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی کاپ قهرمانی مدال و احکام تیم‌های اول تا سوم را اهدا کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هفته هشتم رقابت چابکسواران در کورس سراسری بهاره یزد
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • نخستین کنگره ملی ایران شناسی برگزار می‌شود
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه
  • المپیاد علمی سراسری طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان برگزار شد
  • تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد
  • چهل و ششمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در دانشگاه تبریز به کار خود پایان داد