Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@22:52:40 GMT

اعتبارات عمرانی رفسنجان ۱۶.۵ درصد رشد داشته است

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۴۶۲۰

اعتبارات عمرانی رفسنجان ۱۶.۵ درصد رشد داشته است

فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از ۴۵۲ میلیارد ریال اعتبارات عمرانی برای دستگاه ها در کمیته برنامه ریزی شهرستان توزیع شد گفت: این اعتبارات نسبت به بودجه سال ۹۶ حدود ۱۶.۵ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان؛ مجید فصیحی هرندی، امروز یکم مرداد ماه در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان بیان کرد: یکی از اصول مهم، مردم داری است و تشکیلاتی که ایجاد شده جهت رفاه حال مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار رفسنجان افزود: مدیر خداپرست بایستی با مردم مهربانی کند، امام علی (ع) فرمود " مهربانی و نیکویی با رعیت را داشته باش ؛ مدیر مردمدار باید مهربان باشد نه تنها با مسلمان ها بلکه با غیر مسلمان هم برخوردی شایسته داشته باشد ".

 

وی افزود: در کمیته برنامه ریزی شهرستان رفسنجان در سال 97 مجموع اعتبارات برای پروژه های عمرانی دستگاه ها اعتباری بالغ بر 508 میلیارد ریال بوده که مبلغ 452 میلیارد ریال آن در کمیته برنامه ریزی مطرح، جذب و توزیع شده است و مبلغ 56 میلیارد و 715 میلیون ریال آن برای پروژه های ورزشی بوده که مجموع اعتبارات جذب شده در رفسنجان در سال 97 نسبت به سال 98 حدود 16.5 درصد رشد داشته است.

 

فصیحی هرندی افزود: اعتبارات استان به نحوی توزیع شده که رفسنجان کمترین سهم را داشته است؛ دستگاه ها باید آمار دقیق شهرستان را داشته باشند و در جذب اعتبارات کوشا باشند؛ در جاهایی که شاخص ها کم است مدیریت انجام شود و شاخص بیکاری باید کاهش داشته باشد؛ از 452 میلیارد ریال که در کمیته توزیع شد 114 میلیارد ریال ان از اعتبارات استانی و 5میلیارد ریال از محل نفت بوده که این اعتبار کم است.

 

وی ادامه داد: 332 میلیارد ریال بودجه و اعتبارات سال گذشته از محل اعتبارات متوازن بوده است که برخی از ادارات از جمله علوم پزشکی رفسنجان 35 میلیارد ریال، آموزش و پرورش 37 میلیارد ریال برای تجهیز و توسعه مدارس، بنیاد مسکن 39 میلیارد ریال، جهاد کشاورزی 7 میلیارد و 900 میلیون ریال، راه و شهرسازی 9 و نیم میلیارد ریال و آب روستایی 161 میلیارد ریال جذب کرده است.

 

دکتر احمد جمالیزاده، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان هم بیان کرد: در سال گذشته هزارو 200 مرگ در رفسنجان داشتیم که 150 مرگ به دلیل حوادث ترافیکی و غیرعمد بوده است.

 

وی افزود: عمده مرگ هایی که قابل پیشگیری است معمولا در گروه سنی فعال جوانان است که می توان پیشگیری کرد؛ در سال 97 بیش از 22 هزار ماموریت 115 داشتیم که از کل مرگ هایی که برای رفسنجانی ها و غیر رفسنجانی در محدوده رفسنجان رخ داده است 60 مورد بوده که توسط اورژانس گزارش شده و کل حوادث ترافیکی بیش از هشت هزارو 800 حادثه ثبت شده است.

 

 

 

پایان پیام/605

منبع: شبستان

کلیدواژه: خراسان جنوبي بیرجند روزنامه شیراز معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان دزفول دزفول آیت الله اعرافی اعرافی رفسنجان اعتبارات عمرانی اعتبارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۴۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور در حوزه راه و شهرسازی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام از تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات مصوب سفر رئیس‌جمهور به ایلام در حوزه راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، سعید هژبری در جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری در حوزه وزارت راه و شهرسازی از تخصیص ۸۹ درصدی اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به ایلام در حوزه این وزارتخانه خبر داد و اظهار کرد: اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری به عنوان اولویت اساسی در برنامه‌ها است و تکمیل پروژه‌های راهسازی استان ایلام باید تسریع شود.

وی افزود: رفع نقاط حادثه‌خیز و چهار خطه کردن راه‌های استان یکی از اقدامات ضروری است که باید در اولویت تأمین و تخصیص اعتبارات باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: وزارت راه و شهرسازی در سفر اول رئیس جمهوری ۲۲ مصوبه را بر عهده داشته است که ۹۶ درصد از این مصوبات اجرایی شده و ۳۲ درصد مصوبات به اتمام رسیده است.

هژیری از تحقق نیافتن یک مصوبه مربوط به بهسازی مناطق حاشیه‌نشین شهر ایلام خبر داد و اضافه کرد: کل اعتبارات مصوبات سفر وزارت راه و شهرسازی ۱,۸۳۰ میلیارد تومان بوده که ۱,۶۳۰ میلیارد تومان معادل ۸۹ درصد تخصیص یافته است.

به گزارش ایمنا، در این جلسه مقرر شد تمام پروژه‌های مصوب سفر رئیس‌جمهور به استان ایلام مطابق برنامه زمان‌بندی تکمیل و پروژه‌هایی از جمله تونل کبیرکوه، چهارخطه مهران دهلران اندیمشک، واریانت میشخاص، کنارگذر غربی ایوان و راه دسترسی بیمارستان رازی ایلام تا مرداد سال جاری تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 749587

دیگر خبرها

  • اعتبارات طرح‌های آبرسانی دو سال اخیر استان مرکزی با بودجه عمرانی ۱۰ سال استان برابری می‌کند
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور در حوزه راه و شهرسازی
  • پیشرفت ۹۸ درصدی طرح‌های عمرانی با اعتبارات آلایندگی در بندرماهشهر
  • هشدار قالیباف درباره تامین ارز دارو /بودجه شرکت های دولتی و طرح های اعتبارات عمرانی تصویب شد
  • موافقت مجلس با جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی در بودجه ۱۴۰۳
  • مجلس با جدول اعتبارات «طرح‌های عمرانی» موافقت کرد
  • تصویب جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود