Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،با حکم معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیات رسیدگی به امور موسسات فرهنگی قرآن و عترت، رسول مظفری وانانی بعنوان رئیس گروه مصاحبه تاسیس موسسات فرهنگی قرآن و عترت در منطقه آزاد اروند منصوب شد.

در حکم عبدالهادی فقهی زاده معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیات رسیدگی به امور موسسات فرهنگی قرآن و عترت آمده است :

جناب آقای رسول مظفری وانانی

با سلام و تحیت ؛

با عنایت به تعهد و تجربه ارزنده جنابعالی به موجب این حکم شما را به سمت « رئیس هیات رسیدگی به امور موسسات فرهنگی قرآن و عترت در منطقه آزاد اروند » به مدت 2 سال منصوب می کنم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با تشکل منظم و دقیق جلسات مصاحبه ،زمینه مناسبی برای ارتقای سطح کیفی موسسات فرهنگی قرآن و عترت فراهم آورید و در توسعه فعالیت های قرآنی کشور گامی موثر بردارید.

عبدالهادی فقهی زاده

معاون وزیر و رئیس هیات رسیدگی

به امور موسسات فرهنگی قرآن و عترت

بر اساس این حکم ، کلیه فعالیتهای قرآنی مربوط به معاونت قرآن و عترت وزارت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند،رأسا و بطور مستقل صورت می پذیرد.

با این انتصاب ، گروه سه نفره مصاحبه شامل ؛ رسول مظفری وانانی( رئیس گروه مصاحبه کننده)،سید عدنان موسوی رابطی( عضو گروه) و زهرا عساکره (عضو گروه ) با متقاضیان تأسيس مؤسسه قرآنی در این اداره کل راه اندازی شده است که احکام آنان به امضای آقای فقهی زاده معاون وزیر و معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد رسیده است .

انتهای پیام/ د

انتصاب جدید در اروند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتصاب قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۴۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موعود شمخانی دستگیر شد

آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری دولتی برنا نوشت: یک منبع آگاه بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند و برادرزاده علی شمخانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی را تایید کرد و گفت: وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است.

موعود شمخانی در سال ۱۳۹۴ به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

بنابر خبری که در پایگاه خبری انصاف‌نیوز منتشر شده، ادعا شده که موعود شمخانی به اتهام دست داشتن در پرونده اختلاس ۱۳۰ هزار میلیارد تومانی بازداشت شده است.

دیگر خبرها

  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • مراکز فرهنگی کشور معطل خرابی مهر وزارت ارشاد!
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • موعود شمخانی دستگیر شد
  • بازداشت موعود شمخانی تأیید شد
  • بازداشت «موعود شمخانی» تأیید شد