Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع آگاه دقایقی پیش خبر از بستری شدن طلبه جوان فردیسی که طی روزهای اخیر با قمه توسط اراذل و اوباش مجروح شد، داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یک منبع آگاه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تیتریک از بستری شدن طلبه فردیسی در بیمارستان قائم کرج خبر داد. 

وی با اشاره به اینکه شامگاه دوشنبه به واسطه کسالت امیر دهقان حسن زاده، وی را به بیمارستان ارجاع دادیم افزود: پزشکان اعلام کردند که باید به متخصص مراجعه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 
این منبع آگاه اظهار داشت: ساعت 16 ظهر امروز سه شنبه با مراجعه به متخصص اعصاب و روان ایشان دستور بستری این طلبه جوان را داد و از 2 ساعت گذشته تا کنون در بیمارستان قائم کرج بستری شده است.    وی با اشاره به اینکه با اعلام پزشکان، باید آزمایشاتی انجام شود تا علت تهوع و افت فشار این طلبه مشخص شود، تصریح کرد: شامگاه دوشنبه بیمارستان امام حسین (ع) کرج، امیر دهقان حسن زاده را به بیمارستان مدنی ارجاع داد و در این بیمارستان به ما اعلام کردند که وی باید به متخصص مغز و اعصاب مراجعه کند.    این منبع اگاه گفت: مدت زمان بستری شدن طلبه فردیسی مشخص نخواهد بود.   
 
 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۵۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت

آفتاب‌‌نیوز :

جواد افشار منش اظهار کرد: برخورد امروز عصر خودرو سواری پژو از عقب با آمبولانس موجب مرگ حجت‌الاسلام اصغر دهقان دولتی امام جمعه بلوک شد که راننده پژو بوده است.

وی افزود: این تصادف همچنین سه مصدوم برجای گذاشت که سرنشینان آمبولانس شامل ۲ تکنسین و یک مصدوم داخل کابین بودند که از نواحی سر، صورت، کتف و گردن آسیب دیدند و توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: باوجود تلاش پرسنل اورژانس برای احیای حجت‌الاسلام دهقان، بعد از انتقال در بیمارستان امام جیرفت فوت کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود
  • جای خانواده‌های این جانبازان در بهشت است
  • آموزش گام به گام انتخابات الکترونیک به مردم و عوامل اجرایی
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • بارسا کنار کشید، والورده جدید در راه رئال
  • عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان