Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه، بشار الجعفری، نماینده سوریه در سازمان ملل متحد گفت: تداوم اشغال سرزمین‌های عربی از سوی اسرائیل خطرناک‌ترین چالش برای وجهه، اعتبار و مبانی حقوق بین الملل است.

بشار الجعفری که در نشست شورای امنیت سخن می‌گفت، خاطرنشان کرد: مقامات رژیم اشغالگر اسرائیل از ایجاد یک شهرک به نام ترامپ در جولان اشغالی خبر دادند و با این کار به اقدام ترامپ در مورد نقض حاکمیت سوریه بر جولان پاداش دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الجعفری تاکید کرد: جولان بخش جدایی ناپذیر از جمهوری عربی سوریه است و آزادسازی این بخش از سرزمین سوریه همچنان اولویت سیاست سوریه خواهد بود.

او افزود: انکار حقوق ملت فلسطین و ممانعت از بازگشت جولان اشغالی به سرزمین اصلی خود از عوامل بروز تنش در منطقه ما است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوریه سازمان ملل شورای امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۶۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن وارد سرزمین های اشغالی شد

 وزیر خارجه آمریکا برای گفت‌وگو درباره توافق آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و حماس، وارد سرزمین‌های اشغالی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا برای گفت‌وگو درباره توافق آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و حماس، وارد سرزمین‌های اشغالی شد. 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف مهم در جولان اشغالی
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به جولان اشغالی
  •  برنامه ریزی و حسن تدبیر را در اولویت قرار دهید
  • نتانیاهو شمال اسراییل را به حال خود رها کرده است
  • یمن: با آتش بازی نکنید
  • حسن تدبیر دانشجویان عمره‌گزار را در اولویت قرار دهید
  • بلینکن وارد سرزمین های اشغالی شد
  • کاریکاتور/ گرانی سرسام‌آور در سرزمین‌های اشغالی
  • ضرورت اولویت قرار دادن حسن تدبیر دانشجویان عمره‌گزار
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد