Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ یدالله موحد در شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان با اشاره به وجود برخی مناطق حاشیه نشین در کرمان ، عنوان کرد: در صورتی که این مناطق حاشیه ای به محدوده شهر الحاق شوند در کنار آنها نیز حاشیه های دیگری ایجاد می شود.

وی خاطرنشان کرد: در شورای حفظ حقوق بیت المال جمع شده ایم تا مشکلات موجود را برطرف کرده و برای رفع و حل مشکلات مردم راهکار ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه قانونگذار تسهیلات و سازوکارهای دولتی و حاکمیتی لازم را مشخص کرده است، اظهارداشت: در مواردی که دستگاه ها مانع اجرای برخی پروژه ها می شوند، ضمن امکان استفاده از ظرفیت های قانونی در حوزه مدیریت اجرایی استان، دادستان ها نیز می توانند ورود کنند تا روند توسعه و خدمت رسانی در استان متوقف نشود.

بازرس کل استان کرمان نیز با اشاره به اینکه عدم همکاری برخی دستگاه ها یکی از معضلات استان کرمان است که موجب عقب ماندگی استان می شود، گفت: اینکه بخواهیم جلوی پروژه ای را بگیریم، ظلم است.

احمد آبیار ادامه داد: در مواردی برخی دستگاه ها از جمله شهرداری ها برای آنکه پول بیشتری را دریافت کنند، جلوی توسعه را می گیرند که این موضوع ظلم به مردم است.

مدیرعامل شرکت گازاستان کرمان نیز با بیان اینکه از مجموع 71 شهر استان 53 مورد گازرسانی شده و 17 شهر اکنون پیمانکار دارد، گفت: از  مجموع 4 هزار و 800 روستا،  3 هزار و 300 مورد واجد شرایط گازرسانی است که تاکنون یک هزار و 143 روستا گازرسانی شده و 300 مورد تا پایان سال برنامه ریزی شده است.

منوچهر فلاح با اشاره به این مطلب که پوشش گازرسانی جمعیت شهری در استان کرمان 93 درصد و در کشور 97 درصد است، گفت: پوشش گازرسانی روستایی نیز در استان کرمان  44 درصد و در کشور 79 درصد است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع 73 درصد از استان گازدار است که این میزان در کشور 93 درصد و در این رابطه 20 درصد از متوسط کشوری عقب هستیم.

مدیرعامل شرکت گازاستان کرمان با اشاره به اینکه 640 هزار مشترک گاز در استان کرمان وجود دارد، اظهارداشت:  در سال گذشته یک هزار و 400 کیلومتر کار گازرسانی در استان کرمان انجام شده است که یک رکورد به شمار می رود و امسال 2 هزار کیلومتر برنامه ریزی شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان استفاده از ظرفیت خدمت رسانی شهرداری مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۶۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان هفته بارانی برای کرمان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از بعدازظهر چهارشنبه تا جمعه تحت تأثیر سامانه بارشی، شاهد ناپایداری‌های جوی به‌صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق، وزش تندبادهای لحظه‌ای و احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، امین دریافرد، امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی سه روز آینده در برخی مناطق مرکزی و غربی ضمن افزایش ابر، احتمال رگبار خفیف باران دور از انتظار نیست و در سایر مناطق، جوی نسبتاً پایدار گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد خواهیم داشت.

وی افزود: از بعدازظهر چهارشنبه تا جمعه تحت تأثیر سامانه بارشی، شاهد ناپایداری‌های جوی به‌صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق، وزش تندبادهای لحظه‌ای و احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد هستیم.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: بیشینه بارش در نیمه‌غربی، برخی از مناطق شمال و ارتفاعات جنوب استان پیش‌بینی می‌شود و با توجه به نوع بارش‌های این فصل، آب‌گرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی در برخی از مناطق محتمل است.

وی با بیان اینکه بیشینه و کمینه دمای هوای شهر کرمان به‌ترتیب ۲۲ و ۹ درجه سانتی‌گراد است، ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار با دمای (۱-) سردترین و منوجان با دمای (۳۶) گرم‌ترین نقطه استان بوده است.

کد خبر 748652

دیگر خبرها

  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای استان کرمان
  • خبر مهم وزیر اقتصاد در حاشیه نشست بانک توسعه اسلامی
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟
  • پایان هفته بارانی برای کرمان
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟ 
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارند؟