Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خانواده سلطنتی از هر راهی برای جلوگیری از خطر استفاده می‌کنند تا مبادا خدشه‌ای بر نسل پادشاهی آن‌ها وارد شود. به خصوص ملکه الیزابت که با داشتن ۹۳ سال سن بسیار احتیاط می‌کند تا لطمه‌ای به او وارد نشود. او در سفر‌های سلطنتی همیشه همراه خود «پک خون» خود را حمل می‌کند تا در صورت نیاز از آن استفاده کند و مجبور نشود خون کس دیگری را وارد بدنش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ممکن است تنها چیزی که به نظر برسد خود بیمارانگاری (در اصطلاح روان‌شناسی و روان‌پزشکی برای شخصی به کار می‌رود که علی‌رغم برخورداری از سلامت بدنی همچنان خود را بیمار می‌داند.) ملکه باشد. البته شاهزاده فیلیپس و پرنس چارلز نیز این عادت عجیب را دارند و خون خود را در مسافرت‌ها حمل می‌کنند تا در صورت نیاز مجبور به تزریق خون دیگری نشوند.

ملکه همچنین در سفرهایش سه پزشک خبره را در اختیار دارد تا در صورت بیماری به درمان آن‌ها اعتماد کند. او هر ماه مقداری خون اهدا می‌کند تا برای سفرهایش ذخیره نماید؛ بنابراین درست مانند کسی که اهدای خون داوطلبانه دارد عمل می‌کند با این تفاوت که تنها گیرنده این خون، خودش است.

همچنین با توجه به پروتکل سلطنتی دو وارث یک تخت نباید هرگز در یک هواپیما سفر کنند با این حال پرنس ویلیام چندین بار با سه فرزند خود سوار یک هواپیما شدند و این قانون را نقض کردند. علاوه بر آن، ملکه با یک کتری مونوگرام که با چمدان شخصی او ست است برای درست کردن چای مخصوص به سراسر جهان سفر می‌نماید.

انتهای پیام/

چیز عجیبی که ملکه در سفرهایش حمل می‌کند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انگلیس ملکه الیزابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۷۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور وارد مشهد شد

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی وزیر کشور، پنجشنبه ۶ اردیبهشت با استقبال یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی وارد مشهد مقدس شد.

????گفتنی است؛ شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده از جمله برنامه‌های سفر یک روزه وزیر کشور به مشهد مقدس است.

کد خبر 6088595

دیگر خبرها

  • سیلاب وارد بخش سنگان شهرستان خواف شد
  • (ویدئو) ویدئوی عجیبی که ۳.۵ میلیون نفر را سرکار گذاشت!
  • دستگاه تلقیح مصنوعی ملکه ثبت اختراع شد
  • وزیر کشور وارد مشهد شد
  • دنیای مد به روایت «حسنا و ملکه‌های رنگی»
  • فیلم| ساخت یکی از ۴ پروژه‌‌ برتر جهان توسط مهندسان ایرانی
  • رئیسی وارد سریلانکا شد
  • رئیس جمهوری اسلامی ایران وارد لاهور شد
  • عکس| جدیدترین تصویر از سیدمحمد موسوی به همراه 3 فرزندش
  • رئیسی وارد لاهور شد