Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام اعلام کرد، رژیم اشغالگر اسرائیل از امضای قرارداد مبادله زندانیان، با نیروهای مقاومت فلسطین فرار می‌کند. ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، «ابو عبیده» سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش حماس، اعلام کرد، رژیم اشغالگر اسرائیل از امضای قرارداد مبادله اسرا با مقاومت فلسطین فرار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتفاضه اسرای فلسطینی در راه است

ابو عبیده افزود، اگر این فرضیه وجود دارد که نظامیان زندانی و نظامیان مفقود شده (اسرائیلی) جنازه‌ای بیش نیستند، پس چرا (مقام‌های صهیونیستی) برای تحقق آرزوی خانواده‌های‌شان اقدام نمی‌کنند؟

وی افزود، هم اکنون فرصتی واقعی برای امضای چنین قراردادی و حل مساله اسیران و مفقود شدگان است البته اگر سران رژیم اسرائیل تمایل جدی برای باز کردن این پرونده داشته باشند.

سخنگوی گردان‌های القسام خاطرنشان کرد، به دلایلی که سران رژیم اشغالگر به خوبی می‌دانند، پرونده سربازان زندانی در آستانه فراموشی و بسته شدن قرار خواهد گرفت.

وی گفت: «به تمامی مقام‌های اسرائیلی می‌گویم که مساله ران آراد( خلبان اسرائیلی) درس عبرتی برای شما است؛ زیرا ما تضمین نمی‌کنیم که همیشه این پرونده برای بحث و گفت‌وگوی مجدد در دسترس باشد.»

 سرهنگ دوم «ران آراد» 33 قبل در جریان عملیاتی بر فراز لبنان به دلیل نقص فنی از هواپیمای میراژ به بیرون پرید. آخرین گزارش‌ دستگاه‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که این خلبان نیروی هوایی اسرائیل در زمان اسارت مرده است.

ابوعبیده در پیامی به خانواده‌های سربازان اسرائیلی، گفت که اولا باید فکر کنید و از «نتانیاهو»( نخست‌وزیر)، «یعلون»( وزیر جنگ سابق) و «گانتس»( رئیس اسبق ستاد مشترک ارتش رژیم صیهونیستی) بپرسید که چگونه آنها( سربازان زندانی و مفقود شدگان) را فراموش می‌کنید...( باید سوال کنید) که چگونه آنها شما را گمراه می‌کنند و به شما اطلاعاتی در راستای خدمت به اهداف سیاسی ارزان، می‌دهند.»

در مقابل، خانواده‌های نظامیان بازداشت‌شده اسرائیلی بعد از این سخنرانی سخنگوی القسام اعلام کرده‌اند که از نتانیاهو سیلی خورده‌اند.

انتهای پیام/

R1016196/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "فلسطین"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار فلسطین اخبار فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۷۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد | ما از حقوق اصلی ملت خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد

به گزارش همشهری آنلاین، «ابوعبیده» سخنگوی نظامی گردانهای عزالدین القسام (شاخه نظامی جنبش حماس) امروز سه‌شنبه به مناسبت گذشت ۲۰۰ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی، پیام ویدئویی منتشر کرد.

ابوعبیده با اشاره به اینکه اسرائیل پس از عملیات طوفان الاقصی به جز رسوایی و ننگ، چیزی عایدش نشده است، گفت: ۲۰۰ روز گذشت و ارتش اسرائیل همچنان در باتلاق غزه گرفتار مانده و فقط مشغول کشتار و تخریب بیشتر است.

وی با بیان اینکه هیچ افقی پیش روی اسرائیل وجود ندارد تا بتواند اسرای خود را آزاد کند، ادامه داد: مقاومت همچنان در غزه پابرجاست. حملات ما به دشمن نیز ادامه خواهد داشت و نوع جدیدی به خود خواهد گرفت.

سخنگوی القسام، ادعای اسرائیل درباره نابودی مقاومت فلسطین را دروغ خواند و گفت: دشمن در تلاش است این توهم را برای جهان ایجاد کند که همه گروههای مقاومت را از بین برده، ولی این، یک دروغ بزرگ است.

ابوعبیده تنها دستاورد اسرائیل را کشتارهای جمعی و تخریب عنوان و تصریح کرد: ارتش اسرائیل فقط بر کشتار کودکان و غیر نظامیان و نبش قبور متمرکز شده است. به هر حال، ما از حقوق اصلی ملت خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد که در صدر آن، خروج ارتش اسرائیل، شکست محاصره [غزه] و بازگشت آوارگان قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه مقاومت فلسطین، ابهت اسرائیل را در طی ۶۰ دقیقه در عملیات طوفان الاقصی در هم شکست، خاطر نشان کرد: دشمن اسرائیلی طی ۲۰۰ روز نتوانسته است هیچ دستاوردی داشته باشد.

سخنگوی القسام ضمن قدردانی از حملات نیروهای مقاومت لبنان، عراق و یمن به مواضع رژیم صهیونیستی، گفت: حجم و ماهیت پاسخ جمهوری اسلامی ایران [به اسرائیل] قواعد جدیدی وضع کرد و محاسبات دشمن را به هم ریخت.

کد خبر 846755 منبع: فارس برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • حماس: هیچ پیشنهادی جز آتش‌بس در غزه را نمی پذیریم
  • السنوار، کابوس صهیونیست‌ها
  • سربازان گردان «نتسح یهودا» که هستند و چرا آمریکا می‌خواهد آنها را تحریم کند؟
  • اسرائیل بعد از ۲۰۰ روز جنگ به هیچ چیز نرسید
  • رسانه صهیونیستی: اسرائیل بعد از ۲۰۰ روز جنگ به هیچ چیز نرسید
  • لبیک اردنی‌ها به دعوت سخنگوی گردان‌های قسام
  • پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد + فیلم
  • پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد
  • القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد | ما از حقوق اصلی ملت خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد