Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@12:17:34 GMT

رسیدگی به روستاها از اهداف مهم دولت تدبیر و امید است

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۸۰۷۸

رسیدگی به روستاها از اهداف مهم دولت تدبیر و امید است

بهروز شهابی زاد روز چهارشنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، مسائل مربوط به برق‌رسانی و روشنایی تعدادی از روستاها و شهرهای اردکان را بررسی و مقرر شد از طریق همکاری بین‌بخشی، این مشکلات در اسرع وقت رسیدگی شود.

وی در این نشست که بخشداران مرکزی، عقدا و خرانق نیز حضور داشتند بر لزوم استفاده از ظرفیت اعتبارات ملی و استانی در برق‌رسانی به روستاها تأکید کرد و گفت: در نظر داریم از طریق اجرای طرح‌های مشارکتی، مشکلات حوزه برق شهرستان را به حداقل برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول انعقاد تفاهم‌نامه سه‌جانبه روشنایی بین ساکنان روستاها، مسئولان محلی و شرکت توزیع برق را از راهکارهای ارائه شده برشمرد و تصریح کرد: در همین قالب، برق‌رسانی به شهرک‌های بنیاد مسکن در روستاها را دنبال خواهیم کرد.

فرماندار اردکان افزود: تأمین چراغ معابر شهری عقدا و روستاهای بخش خرانق، استحکام‌بخشی تیرهای شبکه مزرعه‌نو - عقدا، تأمین روشنایی بلوار ورودی روستای رباط پشت‌بادام و برق‌رسانی به روستای رنجغان پیرو بازدید قبلی از این روستاها ازجمله مواردی است که در جلسه مذکور مورد توافق قرار گرفت.

وی با تأکید بر این‌که رسیدگی به امور روستاها و تأمین زیرساخت‌ها از اهداف مهم دولت تدبیر و امید است؛ خاطرنشان کرد: امیدواریم با مشارکت مردم و پی‌گیری مسئولان محلی به‌خصوص بخشداران، این پی‌گیری‌ها نتیجه‌بخش باشد.

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

۷۵۴۴/‏‬ ۶۱۹۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اردکان بخشداری آبرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۸۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به صادرات خدمات فنی مهندسی کشورمان به سریلانکا اظهار کرد: سریلانکایی‌ها خودشان از آقای رئیسی برای افتتاح پروژه‌های ساخته‌شده توسط پیمانکاران کشورمان دعوت کردند؛ در سریلانکا سدی بسیار پیشرفته به لحاظ مهندسی توسط متخصصین کشورمان ساخته شده است که معمولی نیست.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت افزود: این سد، موضوع انتقال آب از یک سطح به سطح دیگر را دارد و همزمان نیروگاهی نیز در آنجا ساخته شده است.

وی با بیان اینکه ساخت این سد، آثار خیلی خوبی در کشور سریلانکا داشته است افزود: نشان دادیم می‌توانیم کیلومتر‌ها دورتر از خاک خودمان، یکی از بزرگ‌ترین افتخارات صنعت مهندسی را به سایر کشور‌ها ارایه کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • بازخوانی سفر اردوغان به عراق/ اهداف ژئوپلیتیکی ترکیه به بهانه مناسبات ژئواکونومیک
  • نتایج جالب از پژوهشی درباره حس پیری/ زنان درباره سن پیری مردان چطور فکر می‌کنند؟
  • از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی