Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ سعید دهقان ده جمالی شامگاه سه شنبه در نشستی در محل فرمانداری بهاباد اظهار کرد: در این طرح، هر مسجد مسئولیت ساخت یک خانه برای سیل زدگان کشور را به عهده دارد و هر یک از کسبه‌ها تامین یک قلم کالای اساسی مورد نیاز افراد آسیب دیده عهده دار شده است.

وی تصریح کرد: محور طرح در شهرستان مساجد انتخاب شدند و هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی و خیران برای بازسازی یا نوسازی خانه‌های آسیب‌دیدگان سیل امسال در استان‌های مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در مورد اجرا و اهمیت طرح «جهاد همبستگی ملی» در بازسازی مناطق سیل‌زده هم گفت: سازمان بسیج مستضعفین اجرای طرحی با نام جهاد همبستگی ملی را برای کمک به سیل‌زدگان در سراسر کشور آغاز کرد و مردم بدون شک استقبال شایسته‌ای از این طرح خواهند کرد.

وی ادامه داد: بسیجیان و پاسداران شهرستان با مردم سیل‌زده در برخی استان‌ها همگام شدند و به یاری آن‌ها شتافتند و در اجرای طرح جهاد همبستگی ملی نیز پیشتاز میدان خواهند بود.

دهقان با تاکید بر توجه رؤسای هیأت‌های مساجد شهرستان بر کمک رسانی در این طرح گفت: در بهاباد سه پایگاه مقاومت در سه مسجد به عنوان نمونه( پایلوت) برای ارسال کمک‌ها و اعزام متخصصان ساخت و ساخت منازل مسکونی به این مناطق شدند و دیگر مساجد نیز قرار شد کمک‌های خود را جهت ساخت و ساز به این پایگاه‌ها تحویل دهند.

وی بابیان اینکه این طرح ۲ ویژگی مهم دارد یکی مردمی بودن و دیگری مسجد محوری بودن آن است افزود: جهاد همبستگی ملی برای سیل‌زدگان طرحی جهادی و با تفکر بسیجی است که تمام کشور را به تکاپو واداشته است.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد بهاباددر فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی یزد قرار دارد.

۹۸۷۷/ ۲۰۴۷/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خسارت سیل سیل بهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۸۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی

دریافت 43 MB

تصویربردار و خبرنگار: علی اکبر ملکی

کد خبر 6088611

دیگر خبرها

  • قوی کردن‌زیر ساخت‌های فرهنگی
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • خانه‌های روستایی باید به کارگاه تولیدی تبدیل شود
  • ۳۹ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید