Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@16:09:49 GMT

ایمان و علم دو سلاح جوان برای گام دوم انقلاب است

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۸۳۰۲

ایمان و علم دو سلاح جوان برای گام دوم انقلاب است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده عصر سه شنبه در نشست صمیمانه با جمعی از فعالان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان هرمزگان اظهار داشت: مهم‌ترین برنامه‌های بنده با محوریت نسل جوان برای شروع حرکتی در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و رسیدن به یک تمدن اسلامی است.

وی عنوان کرد: توجه و عنایت ویژه‌ای که استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان به اینگونه برنامه‌ها دارند قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله عبادی زاده ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب محوریت گام دوم را شما جوانان قرار داده است که این یک مسئله شعاری نیست و اگر قرار است در گام دوم انقلاب، جوان محوریت پیدا کند جوان از امروز باید به دو سلاح ایمان و علم مجهز شود.

وی اذعان کرد: اگر به سلاح علم و مهارت تجهیز شوند در کنار دستمایه ارزشمند ایمان و تقوا این جوان می‌تواند آمادگی پیدا کند برای پذیرش مسئولیت‌های بزرگ

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس بیان داشت: گام اول را پدران شما و بزرگان شما برداشتند و بزرگترین امپراطوری نظام استکباری تا دندان مسلح را ساقط کردن و پای آمریکا را نیز از کشور ایران قطع کردند.

آیت‌الله عبادی‌زاده خاطرنشان کرد: کشور به مرحله‌ای رسیده است که کسی نمی‌تواند به آن چپ نگاه کند و دنیا را مجبور به پذیرش قدرت ایران کرد که ناشی از تلاش و مقاومت کشور است.

وی گفت: در گام دوم نوبت شما جوانان است و باید خلاءهای گذشته توسط شما جوانان برطرف شود؛ رهبر انقلاب در این گام شما را به حضور در ساختار کشور دعوت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: لازمه جوانگرایی خارج کردن پیران نیست چراکه جوانان باید در کنار ریش‌سفیدان رشد کنند و آرام آرام کشور را در دست گیرند.

آیت‌الله عبادی‌زاده افزود: امروزه جوانانی در کنار سردار سلیمانی‌ها رشد می‌کنند و آینده را در دست می‌گیرند.

وی عنوان کرد: اگر قرار است که مسئولیت گام بعد بر دوش شما باشد باید خود را آماده کنید که این برنامه‌ها بخشی از رسالت آماده سازی جوانان است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس تشریح کرد: انقلاب اسلامی ایران از مساجد پا گرفت که نشان از اهمیت مساجد در کشور و در میان جوانان دارد.

آیت‌الله عبادی زاده ابراز داشت: مسجد معطر به عطر به خدا و منور به نور خدا است که جوانان را نه تنها در مقابل دشمنان خارجی بلکه در مقابل نفس درونی نیز واکسینه می‌کند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۸۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه حل برون رفت از مشکلات کشور ایمان به شعار ما می‌توانیم است

دادستان کل کشور گفت: با شناسایی افراد مستعد و تشکیل بانک اطلاعاتی از افراد جوان، مستعد و دارای قابلیت، رویکرد استفاده از نیروهای جوان، فاضل و انقلابی در سطح مدیریت در قوه قضاییه دنبال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان یزد، حجت‌الاسلام محمد موحدی آزاد در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، اظهار کرد: شناسایی نیروهای فاضل و مستعد در سطح کشور و به ویژه در بین حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها آغاز شده و با تشکیل بانک شایستگان، قوه قضائیه در آینده دارای یک ظرفیت عظیم و بی مانند در سطوح مختلف خدمت و مدیریت است.

وی با اشاره به ابلاغ سند جدید تحول قوه قضائیه، افزود: هوشمندسازی و تسهیل ارائه خدمات، جلب رضایتمندی مردم، ایجاد زمینه‌هایی برای افزایش مشارکت مردم در امور مرتبط با دستگاه قضائی از طریق تقویت نهادهای سازشی از تأکیدات سند تحول قوه قضائیه است.

دادستان کشور گفت: تقویت نهادهای سازشی در روستاها، بخش‌ها، و شهرها و استفاده از مسیرهای حل اختلاف موضوعی است که ضرورت دارد و باید مورد اهتمام باشد.

موحدی آزاد به خلاء قانون در برخی از وظایف قوه قضائیه و تأکیدات سند تحول اشاره کرد و گفت: عدم وجود قانون مصرح در برخی از موضوعات اساسی باعث عملکرد سلیقه‌ای و ورود قوی و یا ضعیف در برخی از مقام‌های قضائی شده است.

وی تأکید کرد: پیگیری قانون نگاری در برخی از شمول مهم، همچون حقوق عامه، تأمین آزادی‌های مشروع و برخی از تأکیدات سند تحول قوه قضائیه در دستور کار است.

دادستان کل کشور با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های مختلف، گفت: راه حل برون رفت از مشکلات امروز جامعه، ایمان به شعار ما می‌توانیم است.

کد خبر 747699

دیگر خبرها

  • نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است
  • جوانان آثار شهید مطهری را مطالعه کنند
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند
  • تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
  • اینفوگرافیک/ تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • راه حل برون رفت از مشکلات کشور ایمان به شعار ما می‌توانیم است
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود