Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-27@00:29:46 GMT

کنگره شهدای هرمزگان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۸۹۸۱

کنگره شهدای هرمزگان برگزار می‌شود

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از ایکنا، سرهنگ پاسدار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد‌(ع) هرمزگان‌ ، اظهار کرد: شهدا با ایثار و از خودگذشتگی، از کیان اسلامی و مرز‌های اعتقادی دفاع کردند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور به تصرف نیرو‌های دشمن درآید.

وی افزود: اقتدار و امنیت ایران اسلامی مرهون رشادت و از خودگذشتگی ایثارگران و شهداست و برگزاری کنگره‌های شهدا از راه‌های مؤثر ماندگاری ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال آن به آیندگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امام سجاد‌(ع) تصریح کرد: کنگره یک هزار و ۵۰۰ شهید هرمزگان با هدف ترویج فرهنگ شهادت و ارج نهادن به ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدا کنگره در روز‌های ۱۷، ۱۸ و ۱۹ دی‌ماه امسال به میزبانی شهرستان بندرعباس برگزار می‌شود.

سالاری تصریح کرد: در راستای برگزاری این کنگره و به پاسداشت یک هزار و ۵۰۰ شهید هرمزگان، یک هزار و ۵۰۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی، سرپرستی از یک هزار و ۵۰۰ یتیم و ازدواج آسان برای یک هزار و ۵۰۰ زوج جوان پیش از برگزاری اجلاس اصلی این کنگره در هرمزگان انجام خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان گفت: برپایی نمایشگاه در محلات هرمزگان و نمایشگاهی بزرگ در محل برگزاری کنگره، ساخت مستند از زندگینامه شهدا و نصب تندیس و تابلو شهدا در سطح شهر‌های استان و کاشت یک هزار و ۵۰۰ درخت به نیت شهدای هرمزگان نیز پیش از این کنگره انجام خواهد شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۸۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سالانه ۱۰ کنگره شهدا در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ آذری در سفر به شهرکرد گفت: سال گذشته ۹ کنگره در سراسر کشور برگزار شد و امسال هم برنامه ریزی شده تا کنگره ملی شهدا در نقاط مختلف کشور برگزار شود.
وی افزود: کنگره ۲ هزار و ۵۰۰ شهید چهارمحال و بختیاری هم سال ۱۴۰۴ در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • برگزاری سالانه ۱۰ کنگره شهدا در کشور
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود