Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@15:07:49 GMT

قرارداد عجیب یک «بازیکن سفارشی» با تیم پرطرفدار ایران

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۹۲۳۱

قرارداد عجیب یک «بازیکن سفارشی» با تیم پرطرفدار ایران

به گزارش خبرنگار مهر، در تاریخ فوتبال ایران کم نیست تعداد بازیکنانی که فراتر از استعداد و توانایی های فنی خود در فوتبال ایران حضور داشته‌اند؛ بازیکنانی که حضورشان در تیم‌ها مورد نقد قرار گرفته و گذشت زمان هم ثابت کرد که این نقدها به جا بوده است.

از گذشته تا به امروز بازیکنانی از این دست در تیم‌های مختلف از باشگاه های کوچک و بی نام و نشان گرفته تا تیم‌های بزرگ حضور داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاهی اوقات پرداختن رسانه‌ها به این بازیکنان باعث ایجاد حاشیه هایی شده و گاهی نیز این بازیکنان بی سر و صدا آمده اند، چندی در یک تیم بوده اند و بی سر و صدا هم رفته‌اند.

اخیراً شاهد رونمایی یک بازیکن جوان از قرارداد بلند مدتش با تیمی پر هوادار بودیم. بازیکنی که از یک تیم شهرستانی به این تیم آمد و بدون آنکه باشگاه مزبور این قرارداد را رسماً اعلام کند، این بازیکن در فضای مجازی از قراردادش رونمایی کرد.

این بازیکنِ سفارشی در حالی به تیم پرطرفدار ایران پیوست که فصل گذشته نه تنها برای تیمش بازی نداشته، بلکه حتی از سوی سرمربی تیم مجوز حضور در تمرینات گروهی را نمی گرفت و به دلیل ضعف فنی فقط به دویدن دور زمین بسنده می کرد.

این بازیکن فصل گذشته در حالی با تیم شهرستانی قرارداد بست که این قرارداد مورد تایید سرمربی نبود و به همین دلیل سرمربی تا پایان فصل این بازیکن را تنها دور زمین دواند.

نکته عجیب اینجاست که وی سال گذشته و مدتها قبل از انتخاب مربی تیمش، از این موضوع اطلاع داشت و با تعدادی از اطرافیان این مربی تماس گرفت تا سفارش او را به سرمربی بکنند! سرمربی تیم هم که از این ارتباطات مطلع بود، پس از مشاهده سطح توانایی های این بازیکن حتی از او در تمرینات گروهی هم استفاده نکرد.

این بازیکن در حالی چند روز پیش به طرزی عجیب با باشگاه پر هوادار قرارداد می بندد که تعدادی از بازیکنان مستعد تیم های پایه این باشگاه در انتظار حضور در تیم بزرگسالان هستند و به آنها نوبت نمی رسد.

با اینکه هنوز این بازیکن در تمرینات تیم پر هوادار حضور پیدا نکرده، اما حتی در صورت حضور این بازیکن در تمرینات و رد شدن نامش درلیست، بسیار بعید است فرصت بازی در طول فصل پیدا کند. چون در این تیم بعضاً ستاره ها هم به سختی وارد ترکیب می شوند. باید دید آیا سرمربی خارجی این تیم پرطرفدار زیر بار قبول این بازیکن سفارشی می‌رود و یا مقابل سفارش‌ها و توصیه‌ها مقابل این بازیکن می‌ایستد.

کد خبر 4674257 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۹۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد

سرمربی پورتو که بارها نامش به عنوان گزینه هدایت سایر تیم ها مطرح شده، در پرتغال ماندنی شد.

طرفداری | سرجیو کونسیسائو، سرمربی 49 ساله پورتو برای تمدید قرارداد با این تیم به توافق رسید.

با اعلام باشگاه پورتو، قرارداد سرجیو کونسیسائو با این تیم تا تابستان 2028 تمدید شد. این سرمربی که از سال 2017 در پورتو حضور دارد، در 372 بازی روی نیمکت این تیم نشسته و 268 پیروزی، 49 تساوی و 55 شکست را با پورتو کسب کرده است. کونسیسائو در طول این هفت سال در پورتو موفق به کسب ده جام مختلف شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • اخراج بازیکن عراقی از باشگاه صنعتی ایران
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد