Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت امنای بنیاد مستضعفان با بیان این‌که بنیاد مستضعفان یک نهاد ویژه کم نظیر در جهان است، گفت: در ۵ سال اخیر بودجه محرومان ۱۰ تا ۱۵ برابر شده و ۸۰ هازر سند زمین با تخفیف بسیار زیاد و تقریبا هیچ به فقرا و محرومان اهدا شده است. ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، یحیی آل اسحاق در آیین تکریم و معارفه رئیس بنیاد مستضعفان اظهار کرد: بیناد مستضعفان یک نهاد ویژه است و با توجه به شرایط شکل‌گیری، تنوع، ماموریت و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..شاید در جهان بی نظیر و شاید کم نظیر باشد. بزرگ‌ترین افتخار بنیاد این است که زیر نظر رهبر معظم انقلاب است. از این رو نگاه به این نهاد با ویژه باشد از انتصاب مدیران، دستورالعمل‌ها، سیاست‌ها و... باید ویژه باشد.

وی با بیان این‌که در این مراسم باید ذکری از سعیدی‌کیا کنیم، اظهار کرد: آقای سعیدی‌کیا از اول انقلاب منشا حضور در سازمان‌ها در سطح ملی بوده‌اند. وی مدیری راهبردی، میدانی و متواضع، دلسوز،‌آرمانی، خدم و... هستند.

وی ادامه داد: خدا را شاکریم که همراه وی بوده‌ایم و خیلی چیزها از وی یاد گرفته‌ایم. طی 5 سال اخیر در حوزه خدمات اجتماعی حدود 80 هزار سند زمین با تخفیف بسیار زیاد و تقریبا به قیمت هیچ به فقرا و محرومین اهدا شده است.

عضو هیئت امنا بنیاد مستضعفان بیان کرد: بودجه محرومین طی مدت یاد شده 10 تا 15 برابر شده است، از سوی دیگر 1800 کلاس درس و فعالیت‌های متعدد دیگر در حوزه آموزش وو.. انجام شده است.

آل اسحاق با بیان این‌که در 12 منطقه پروژه‌های محرومیت  زدایی طی 5 سال اخیر آغاز شده است، گفت: در 5 سال اخیر رشد تولید و اقتصادی بنیاد 8 درصد افزایش یافته است. همچنین فروش نیز به طور متوسط سالانه 12 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به افزایش صادرات زیرمجموعه‌های بنیاد مستضعفان از 200 میلیون یورو به 762 میلیون یورو در بازه زمانی سال 93 تا کنون، افزود: تا آنجاییکه اطلاع داریم، مهندس فتاح چهره ای در تراز ملی و جمهوری اسلامی دارد. در تراز جمهوری اسلامی یک خصوصیت ویژه است که به هر کسی نمی‌دهند.

وی یادآور شد: رئیس جدید بنیاد مستضعفان در وزارت نیرو حضور داشته است و بنیاد تعاون و کمیته امداد نیز در رزومه کاری فتاح است.

وی در ادامه با بیان این‌که حکم مقام معظم رهبری برای آقای فتاح و سعیدی‌کیا در نوع خود جزو احکام جالب تاریخی است، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب  در یک حکم با دو عزیز به گونه ای با کرامت و عزت برخورد کردند که همه متعجب شده و تبریک می‌گویند. این از ویژگی‌های جمهوری اسلامی ایران است که نشان از وحدت دارد. الفاظ رهبر معظم انقلاب که برای این دو عزیز به کار برده‌اند مبارک این دو عزیز باشد. آرزوی خیلی ها است که چنین شرایطی برای آنها پیش بیاید.

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۹۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد

احمد وحیدی در حاشیه بازدید از غرفه استان سیستان و بلوچستان در نمایشگاه ایران اکسپو با اشاره به ظرفیت معادن استان اظهار داشت: معادن بی‌نظیر استان سیستان و بلوچستان از جمله معدن جانجا می‌تواند یکی از مهمترین عوامل توسعه این استان باشد.

وی تاکید کرد: ظرفیت حوزه شیلات استان بی‌نظیر است و ما بیشترین حجم صید و صیادی را در شهرستان‌های کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان داریم.

وزیر کشور تصریح کرد: اقدامات مناسبی در زمینه تولید در حوزه‌های مختلف از جمله نهاده‌های دامی در استان سیستان و بلوچستان انجام شده است.

وی به ظرفیت میوه‌های گرمسیری در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: در زمینه تولیدات خرما می‌توان به صورت ویژه در این منطقه از کشور اقدام کرد، همچنین در زمینه تولید میوه‌های گرمسیری نیز باید اقدامات موثرتری صورت بگیرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستاوردهای آموزش عالی در ۴۰ سال گذشته در کشور بی‌نظیر بوده است
  • استفاده از ظرفیت بی‌نظیر دانشگاه آزاد در زمینه علم و فناوری برای توسعه شهری
  • هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری»
  • استقبال بی نظیر از میزبانی المپیک 2036!
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • تجلیل متفاوت و بی نظیر از کارگران در شهرستان زرند
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • خاخام صهیونیست: ما جلوی موشک‌های ایران را گرفتیم!
  • صخره‌نوردی بی‌نظیر بز‌های کوهی در طالقان (فیلم)