Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@09:09:16 GMT

دولت پرچم تسلیم در برابر غرب را بلند کرد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۹۷۵۹

دولت پرچم تسلیم در برابر غرب را بلند کرد

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اکنون دولت پرچم سازش با غرب را برافراشته است، گفت: محمدجواد ظریف و حسن روحانی پرچم تسلیم در برابر غرب را بلند کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام سیدمحمود نبویان، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی عصر سه شنبه در جمع دانشجویان حاضر در طرح ولایت با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری حساسیت سنج کشوری و جهانی هستند، اظهار کرد: باید بر اساس گفته‌های ایشان بحث‌های سیاسی را انتخاب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ایشان فرمودند که هزینه‌ی سازش بیشتر از هزینه‌ی مقاومت است.

نبویان با بیان اینکه عراقچی زمان مذاکره گفت: دولت اکنون در حال تعامل با آمریکاست و در زمان جلیلی با آمریکا مقابله می‌کردیم.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اکنون دولت پرچم سازش با غرب را برافراشته است، تصریح کرد: محمدجواد ظریف و حسن روحانی پرچم تسلیم در برابر غرب را بلند کردند.

وی با بیان اینکه این دولت دو پرونده برجام و CFT و FATF را به دامان کشور انداخت، افزود: هیچگاه برجام را کنار نگذازید همیشه آن را برای مردم بازکنید، گفتمان دولت که همان گفتمان سازش است را برای مردم شرح دهید.

نبویان تاکید کرد: برجام کشور را به سمت جنگ برد و الان شرایط به گونه‌ای شده است که بحرین هم دیگر ما را تهدید می‌کند. اکنون دنیا بر منطق قانون نمی‌چرخد بلکه بر منطق زور می‌گردد.

وی با تاکید بر این نکته که تعهدات برجام تا ابد است، گفت: معتقدم اعضای تیم مذاکره کننده یک بار هم متن برجام را مطالعه نکرده اند، چرا که بندهای۷۴ - ۷۸ به دسترسی کامل به مراکز نظامی مربوط است.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امریکا در FATF خواسته که تعریفمان را از تروریست عوض کنیم یعنی بگوییم انصارالله، حزب الله و حشد الشعبی که برای دفاع می‌جنگند تروریست هستند، یعنی سپاه تروریست است.

وی با اشاره به اینکه یعنی برطبق بند‌های FATF باید قاسم سلیمانی که نامش هم به صراحت برده شده را به آنان تحویل دهیم، ادامه داد: آقایان بدون اجازه آن را امضا کردند و در قبال آن متعهد شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نبویان طرح ولایت دولت برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۹۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ مهم رهبری به توصیه‌ها برای مذاکره با آمریکا در برنامه هسته‌ای را ببینید | فیلم

رهبر انقلاب فرمودند: بعضی انشاءالله خیرخواهانه توصیه می‌کنند که با آمریکا [کنار بیاییم]؛ یک چیزی می‌گویم گوش کنید؛ توقعات این‌ها تمامی ندارد. این‌ها تبعیت محض می‌خواهند؛ می‌گویند در مقابل ما تسلیم شوید. معلوم است که نظام اسلامی محال است تسلیم چنین زورگویی شود.

 

دیگر خبرها

  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • تاکید روسیه و چین برآتش‌بس کامل وارسال فوری کمک‌های انسانی به غزه
  • محیط زیست به مثابه تمام دولت/تلنگری به طرفداران گفتمان سازش/نگرانی تمام‌نشدنی یک واگذاری
  • پاسخ مهم رهبری به توصیه‌ها برای مذاکره با آمریکا در برنامه هسته‌ای را ببینید | فیلم
  • رژیم صهیونیستی پس از ۲۰۰ روز جنگ هیچ هدفی را محقق نکرده است
  • کارلتو تسلیم شد: بالاخره نوبت به خرید جنجالی رسید
  • صحرای طبس تابلویی از عجز قدرت‌های بشری در برابر اراده الهی
  • مقاومت اسطوره‌ای ۲۰۰ روزه و چند نکته درباره سخنان ابوعبیده
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم