Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین دستجردی گفت: موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران ثمره مقاومت است نه سازش و مذاکره. بنابراین مدیران و مسئولین می بایست ثمرات مقاومت را در حوزه کاری خود بیان کرده و به نمایش بگذارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی دستجردی، شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: مدیران و مسئولین در نظام جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر کارگزاران در سایر کشورهای جهان، از امتیاز مقبولیت و مشروعیت برخوردار بوده و اعمالشان از نوع توحید افعالی محسوب می شود و در این مسیر می بایست به اهداف و راهبردهای تعیین شده از سوی جمهوریت نظام و ولی فقیه توجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برنامه ریزی را رکن اصلی موفقیت در مدیریت دانست و ادامه داد: وقتی در چارپوب یک نظام قرار گرفتیم می بایست به آرمان های آن هم پایبند باشیم و اگر به این دو مساله توجه نشود عملا حتی موضوع مدیریت و پذیرش مسئولیت، مشروعیت نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ  دشمن برای نظام های اسلامی دنیا، برنامه ریزی های بسیار زیادی داشته و این مساله هم ناشی از این است که همیشه میان عقل و جهل مبارزه وجود دارد، افزود: نباید فراموش کنیم که انسان های عدالت محور خستگی ناپذیر بوده و مدیریت منفعل و بدون برنامه ریزی نیز با مدیریت انقلابی فاصله دارد و کارگزاران در مدیریت اجتماعی خود، از دشمنان و حتی افراد  تحت نفوذ دشمن که در جامعه حضور دارند، هیچگاه نباید غفلت کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی قوچان با بیان اینکه دشمن همیشه به دنبال حاشیه سازی برای مدیران پویا است و افرادی که عملکرد خوبی ندارند به دنبال حاشیه سازی هستند تا ضعف هایشان پدیدار نشود، تاکید کرد: موفقیت های جمهوری اسلامی ایران ثمره مقاومت است نه سازش و مذاکره و مدیران شهرستانی می بایست ثمرات مقاومت را در حوزه کاری خود بیان کرده و به نمایش بگذارند.

حجت الاسلام دستجردی با بیان اینکه دلیل تفاوت مدیران و مسئولین دهه شصت با برخی مدیران زمان حال این است که در آن موقع تمام موضوعاتی که از جانب امام جامعه و نظام برنامه ریزی می شد، آن مطالبه را به بهترین شکل و بدون هیچ چشم داشتنی انجام می دادند واما در شرایط فعلی برخی از مسئولین  برنامه ها و حرف های نظام را به خود نظام تحویل می دهند؛ خاطر نشان کرد: در حال حاضر نظام جمهوری اسلامی ایران در اقتدار کامل قرار دارد اما قبول داریم که دولت در موضوعات اقتصادی و تخصیص بودجه مشکل دارد و باید این موضوع را درک کنیم و برای حل مشکلات در کنار دولت قرار بگیریم و اگر قرار به مقابله سیاسی با دولت باشد، مصداق آب ریختن به آسیاب دشمن عمل کرده ایم.

وی با بیان اینکه متاسفانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در این شهرستان منفعل است و به دنبال سازوکاری جدید برای خروج آن از انفعال هستیم، تصریح کرد: موضوع حجاب یکی از مطالبات جدی نظام جمهوری اسلامی ایران است و باید ببینیم که کارگزاران جمهوری اسلامی ایران چه اقداماتی انجام داده اند.

وی خاطر نشان کرد: برخی ادارات برنامه ریزی فرهنگی انجام می دهند اما خودشان به آن اصول فرهنگی پایبند نیستند، به عنوان مثال برخی ادارت گزارش هایی از اقدامات و فعالیت های خود پیرامون هفته عفاف و حجاب به بنده ارائه کردند اما وقتی موضوع عفاف و حجاب را در همان اداره بررسی می کنیم می بینیم که کم کاری های زیادی در این حیطه مشهود است.

امام جمعه قوچان ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه نیز بیان داشت: برخی مدیران شهرستان طی چند سال حضور در پست مدیریتی خود، در نماز جمعه ها حضور ندارد و سوال اینجاست که این افراد چگونه میخواهند مشروعیت خود را در نظام جمهوری اسلامی ایران رثابت کنند و این در حالی است که کارگزاران و مدیران نظام جمهوری اسلامی ایران می بایست جمهوریت و اسلامیت نظام را عملی کنند و نباید به هیچ یک از این دو عامل کم توجهی شود.

وی تصریح کرد: بنده نیازی به حضور مدیران و مسئولین در نماز جمعه ندارم بلکه این مساله یک مطالبه مردمی و وظیفه ای اداری است و اگر نیاز باشد که مشکلی را پیگیری کنم، وظیفه آن مدیر در دستگاه  اجرائی است که به پیگیری های بنده پاسخ دهد.

امام جمعه قوچان با تاکید بر اینکه فعالیت ها و اقدامات مدیران باید در معرض دید عموم مردم قرار بگیرد، گفت: موفقیت نظام می بایست بر موفقیت های گروهی و جناحی اولویت داشته باشد و اگر غیر این باشد می توان آن را مصداق کم توجهی و خیانت دانست.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی شامگاه پنجشنبه در مجمع سرمربیان صالحین شاهرود در سپاه ناحیه این شهرستان در با اشاره به اقتدار کنونی نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: دستاوردهای امروز کشور مرهون خون مطهر شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه به شبکه‌سازی نظام تربیتی صالحین اشاره کرد و افزود: اساتید، استادیاران، سرمربیان، مربیان و متربیان فعال در شبکه تربیتی صالحین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند که البته باید در کنار توجه به نیروی انسانی مجرب به محتوای غنی نیز توجه شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه فرماندهان سپاه در رده‌های مختلف باید از نقش خود در طرح و تبیین محتوای مورد نیاز برای کادرسازی به خوبی مطلع باشند تصریح کرد: اگر در نظام تربیتی صالحین به امر کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی ایران با دقت و حساسیت توجه نداشته باشیم نباید امیدی به تحقق این مهم در سایر بخش‌ها داشته باشیم.

مطیعی با تاکید بر اینکه دشمن تمام تلاش خود را برای جلوگیری از شبکه‌سازی نیروهای معتقد به انقلاب اسلامی به کار گرفته است گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی مساجد را محور تمام فعالیت‌های جوانان می‌دانند لذا نباید ایجاد جاذبه برای جوانان در فضایی غیر از مسجد سبب فاصله گرفتن این قشر از مسجد شود!

وی ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند با انواع روش‌ها ما را از حساسیت و دغدغه‌مندی نسبت به مسائل گوناگون دور کند که اگر چنین شرایطی رخ دهد با اهداف انقلاب اسلامی فاصله خواهیم گرفت.

امام جمعه سمنان دغدغه‌مندی را در مقایسه با تلاش و کوشش دارای اهمیت و اولویت بیشتری دانست و گفت: کسب مهارت‌های لازم برای ارتباط مؤثر با جوانان، نوجوانان و متربیان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

کد خبر 6088870

دیگر خبرها

  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • بدون حمایت ایران اکنون نامی از فلسطین نبود
  • رهبران مقاومت در غزه آماده نبرد در رفح هستند
  • «وعده صادق» و تثبیت جایگاه ویژه ایران در نظام امنیتی غرب آسیا
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد