Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان البرز در حاشیه بازدید از شیرخوارگاه کرج از دادستان مرکز استان البرز خواست طی نشستی با دستگاه‌های متولی وظایف قانونی آن‌ها را متذکر شود. تاریخ انتشار: 11:34 - 02 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۵۸۲۰ به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز از محاکم خانواده کرج، دادسرای ناحیه یک، دادگاه انقلاب اسلامی کرج و شیرخوارگاه کرج بازدید کرد و از نزدیک در جریان امور قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل دادگستری البرز طی یک بازدید سرزده از واحدهای قضایی استان البرز، به محاکم خانواده کرج رفت که در این دیدار، وی علاوه بر گفت‌وگو با قضات و کارمندان شاغل در شعب دادگاه خانواده کرج و دریافت توضیحاتی در خصوص فعالیت‌های در حال انجام، ساعاتی را به گفت‌وگو با مراجعان پرداخت.

فاضلی هریکندی در این بازدید که بیش از سه ساعت به طول انجامید به گفت‌وگو با مراجعان و استماع مشکلات و دیدگاه‌های آنان پرداخت و دستوراتی در جهت رفع مشکلات مراجعان و تسریع در رسیدگی‌ها صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان البرز همچنین در جهت در جریان قرار گرفتن کیفیت روند رسیدگی‌های قضایی و ارائه خدمات به مردم از مجتمع‌های قضایی دادسرای ناحیه یک و دادگاه انقلاب اسلامی کرج به صورت سرزده بازدید کرد. دیدار و گفت‌وگو با کارکنان و مردم بخش مهمی از این بازدید سرزده بود.

فاضلی هریکندی در نخستین حضور عمومی خود در استان البرز از مجموعه شیرخوارگاه امام علی(ع) کرج نیز بازدید کرد.

در این بازدید که معاونان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز و معاونان وی و همچنین معاونان رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب کرج حضور داشتند، فاضلی هریکندی از بخش های مختلف شیرخوارگاه امام علی(ع) بازدید کرد.

مدیرکل بهزیستی استان البرز نیز با ارائه گزارشی از خدمات ارائه شده به جامعه هدف بهزیستی از مشکلات پیش روی این اداره کل گفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قضایی دادگستری محاکم حقوقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۰۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه

 معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل کردستان در مراسم افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان قروه اظهار کرد: کاهش مراجعه به دستگاه قضائی، تسریع در رسیدگی به پرونده و صرفه جویی در وقت و هزینه، افزایش کارآمدی نظام قضائی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت و استفاده شهروندان از فرصت‌های برابر با رفع موانع اداری از اهداف توسعه دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است.

علی رشیدی افزود: تکریم ارباب رجوع باید از اولویت‌های کاری دفاتر خدمات الکترونیک قضایی باشد و بر همکاری هر چه بیشتر دادگستری‌ها با دفاتر خدمات الکترونیک قضایی تأکید کرد.

 این دفتر به آدرس شهرستان قروه، خیابان شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، جنب فروشگاه افق کوروش به شهروندان قروه خدمات قضایی ارایه می‌کند.

درحال حاضر چهل و سه دفتر خدمات الکترونیک قضایی در استان کردستان وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار از اراضی زراعی البرز
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز