Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:14:14 GMT

سرمربی ایتالیا: مقابل تیم ایران خوش شانس بودیم

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۱۲۲۵

سرمربی ایتالیا: مقابل تیم ایران خوش شانس بودیم

به گزارش خبرگزاری مهر، مونیکا کرستا در خصوص پیروزی تیم والیبال جوانان ایتالیا مقابل تیم ایران گفت: ما در ۲ ست ابتدایی مقابل ایران خوب بازی کردیم اما در ست سوم این تیم ایران بود که عملکرد بهتری نسبت به تیم ما داشت. در ست چهارم خوش شانس بودیم که پیروز شدیم چون ایران بهتر از ما بازی می کرد. در مجموع بازی سختی مقابل ایران داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ایتالیا در مورد اینکه تیمش در بازی با ایران یک ست را واگذار کرد، در حالی که در ۴ بازی قبلی خود هیچ ستی را واگذار نکرده بود، تصریح کرد: ما نمی توانیم همه بازی ها را ۳ بر صفر پیروز شویم. ایران تیم خیلی خوب و قدرتمندی است و واگذاری یک ست به ایران طبیعی بود.

کرستا در پاسخ به این سوال که کدام تیم ها به مرحله نیمه نهایی صعود می کنند؟ اظهار داشت: احتمال دارد ۳ تیم ایران، آرژانتین و ایتالیا با ۲ برد و یک باخت برابر شوند. این موضوع بستگی به نتیجه بازی ما با آرژانتین دارد و پس از آن رده بندی تیم ها مشخص می شود. در گروه دیگر هم احتمالاً برزیل و روسیه به نیمه نهایی صعود می کنند.

کد خبر 4675154 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال تیم والیبال جوانان ایران تیم ملی والیبال ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۱۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخبار پرسپولیس نقل و انتقالات زمستانی و بازی ترابی

محمد خدابنده‌لو که از دوران کودکی طرفدار تیم پرسپولیس بود و ویدئو گفت‌وگو او با برنامه نود و ابراز علاقه‌اش به پرسپولیس، در فضای مجازی بازتاب ویژه‌ای داشت، شخصاً تمایل ویژه‌ای به این انتقال داشت؛ به‌ویژه آنکه هم در ابتدای فصل جاری و هم در فصل گذشته، گمانه‌زنی‌های زیادی درباره پیوستن او به جمع سرخ‌پوشان پایتخت مطرح بود.

رونمایی رسمی از پنجمین خرید زمستانی پرسپولیس؛ خدابندهلو به آرزوی بچگیاش رسید

با وجود مذاکرات انجام شده، انتقال خدابنده‌لو به پرسپولیس نهایی نمیشد. در بازار زمستانه هم پرسپولیسی‌ها مشقت زیادی برای جذب خدابنده‌لو متحمل شدند و مذاکرات در چند نوبت شکست خورد.

22 روز سرنوشتساز برای اوسمار؛ وقتِ اثبات و قدرتنمایی

پرسپولیسی‌ها در پنج بازی پایانی‌شان در لیگ برتر و جام حذفی که باید در روزهای پایانی سال 1402 برگزار شود، تنها یک‌بار در خارج از تهران میهمان رقیب خود هستند؛ آن‌هم در دیدار بعدی مقابل ذوب‌آهن. نکته مهم این مسابقه، غیبت علیرضا بیرانوند است که می‌تواند برای سرخ‌پوشان دردسرساز شود. اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس که اولین بازی بیرون از خانه خود در قامت سرمربی پرسپولیس را مقابل آلومینیوم اراک واگذار کرد، حالا امیدوار به شکست دادن ذوب‌آهن در اصفهان است تا بتواند به نوعی جبران‌مافات کند و موقعیت تیمش را در کورس مدعیان حفظ کند.

شروع دوباره برای ستاره پرسپولیس؛ ترابی، وارد میشود

این فصل ترابی ۱۶ هفته با این تفاوت که او پاس گل‌های زیادی هم به هم‌تیمی‌هایش نداد و فقط مقابل نساجی، توانست پایه‌گذار گل سرخپوشان باشد. هفته هفدهم و بازی با تراکتور، رونمایی از ترابی در اوج بود. او در این مسابقه هم گل زد، هم نمایش

خوبی داشت و عنوان بهترین بازیکن زمین را به دست آورد. ترابی پیش از این مسابقه، در هیچ

بازی‌ای نتوانسته بود از متریکا نمره بیشتر از ۸ ‌را‌ کسب کند.

برای مطالعه سایر اخبار و نقل و انتقالات پرسپولیس، فوتبال 360 را دنبال کنید.

 

دیگر خبرها

  • اخبار پرسپولیس نقل و انتقالات زمستانی و بازی ترابی
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن
  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند