Web Analytics Made Easy - Statcounter

حاج دایی از پویش تهیه وسایل سرمایشی برای مددجویان بهزیستی آسیب دیده از سیل با شعار هوای هم را داشته باشیم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «احمد حاج دایی» امروز( چهارشنبه ۲ مرداد) با اشاره به اهمیت کمک رسانی به نیازمندان به ویژه مددجویان بهزیستی در جمع خبرنگاران گفت: پویش بهزیستی  استان مرکزی جهت کمک به سیل زدگان خوزستان آغاز شده و امید است مردم خبر و نوعدوست استان مرکزی همچون گذشته همراه بهزیستی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

معاون مشارکت‌های  مردمی بهزیستی استان مرکزی با اشاره به اینکه این پویش با هدف جمع‌آوری وسایل سرمایشی آغاز شده است، افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با اینکه نباید سیل‌زدگان را فراموش کرد به همین دلیل این پویش از سوی بهزیستی راه‌اندازی شده است .

 

 

وی خاطر نشان کرد: با اجرای این پویش و جمع‌آوری مبالغ کمکهای مردمی برای سیل‌زدگان، وسایل سرمایشی از جمله کولرگازی و یخچال برای این عزیزان خریداری خواهد شد.

 

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: هموطنان خیر و نیکوکار می‌توانند با مراجعه به سایت بهزیستی از طریق درگاه اینترنتی کمک خود را اهدا کنند.

 

 

وی اظهار کرد: علاقمندان به شرکت در این کار خیر و خدا پسندانه می توانند هدایایی نقدی و غیر نقدی خود را از طریق نرم افزار سکه سامانه کیف همراه با شماره گیری #5*5*741* ، شماره حساب های مشارکت های مردمی بهزیستی استان مرکزی بانک ملی 2173455204003، دستگاه های خود پرداز کلیه بانک های و جهت کمک های غیر نقدی با شماره 32231200  تماس حاصل فرمایند.

 

 

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان مرکزی طرح صدقه تلفنی به شماره 7728 را یکی دیگر از راه های کمک به نیازمندان دانست و بیان کرد:  علاقمندان می توانند با این شماره تماس و مبلغ مورد نظر خود را اهدا کنند.

 

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند خراسان جنوبي کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز کانون های مساجد آیت الله اعرافی روزنامه نماز جمعه فضای مجازی قم کمک به سیل زدگان سازمان بهزیستی جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۱۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند

روح اله خدابنده لو گفت: کارفرمایان با جذب مددجویان بهزیستی و ایجاد اشتغال برای این گروه علاوه بر اجر اخروی می توانند از مشوق های بیمه ای بهزیستی و تسهیلات کم بهره استفاده کنند.

به گفته این مسوول، تسهیلات اشتغال برای افراد دارای معلولیت از سن ۱۸ تا ۵۰ سالگی قابل پرداخت است.

وی اظهار داشت: همه مددجویان بهزیستی در حوزه‌های تخصصی توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی منوط به اینکه پرونده فعال داشته و فاقد شغل باشند، می‌توانند از تسهیلات اشتغال بهزیستی بهره مند شوند.

مدیر کل بهزیستی زنجان با بیان اینکه مددجویان بعد از گذراندن دوره آماده‌سازی شغلی از سوی مددکار حوزه شغلی بهزیستی احراز صلاحیت می‌شوند، خاطرنشان کرد: مددجویان شاغل و حقوق‌بگیر بخش‌های دولتی و غیردولتی مشمول دریافت تسهیلات اشتغال بهزیستی نمی‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان