Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه الجزیره مستند جدید «آتش‌افروزان» را در برنامه پربیننده خود منتشر کرده است. ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، مستند «آتش افروزان» نقش یکى از کشورهای عضو شوراى همکارى خلیج فارس در حمایت از تروریسم تکفیرى و تلاش در ایجاد و گسترش جنگ مذهبى را افشا مى‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پخش این مستند و افشای این رسوایى بزرگ، بدون تردید پیامدهاى بسیاری را به دنبال خواهد داشت که علاوه بر «بحرین» دامن‌گیر دیگر حکومت‌های عربى منطقه خواهد شد و پرسش‌های فراوانی را در برابر عملکرد این کشورها در بی‌ثبات‌سازی منطقه غرب آسیا قرار می‌دهد.

در بخشی از این مستند به افشای یک طرح محرمانه سرویس اطلاعاتی رژیم آل خلیفه در بحرین در سال 2003 پرداخته که بر اساس آن حاکمیت این رژیم عناصری از گروهک تروریستی القاعده را با هدف ترور رهبران برجسته مخالف خود جذب کرده است.

فهرست ترورها شامل رهبران سیاسی مخالف بحرین از میان شیعیان از جمله عبدالوهاب حسین بود که در سال 2011 به عامل اصلی برپایی اعتراضات مردمی در این کشور تبدیل شد و الان با حکم حبس ابد در زندان‌های رژیم بحرین قرار دارد.

علاقه‌مندان برای تهیه مستند می‌توانند به سایت‌های فروش فیلم و مستند و سینما مارکت مراجعه کنند. 

انتهای پیام/ 

R1539/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط آل خلیفه مستند ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آل خلیفه مستند ایران آل خلیفه مستند ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۱۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران

به گزارش ورزش سه، عظیمی که در این مسابقات با زدن 4 ضربه به تیر دروازه حریفان رکوردار است، در دیدار مقابل قرقیزستان علاوه بر توپی که به تیرک این تیم کوبید با یک شوت سرکش پای چپ، گل اول ایران را به ثمر رساند و به سبک «جود بلینگام» شادی کرد.

این بازیکن 22 ساله که در دیدار با بحرین هم موفق به گلزنی شد و آن را به حسین طیبی ستاره مصدوم تیم ملی تقدیم کرد، در مورد شادی بعد از گلش گفت: بعد از بازی مقابل بحرین، پسر کوچکی از مشهد در شبکه‌های اجتماعی به من پیام داد و گفت اگر گل زدی مثل بلینگام خوشحالی کن.

عظیمی افزود: ما اینجا هستیم که با فوتسال مردم را خوشحال کنیم به همین خاطر حس کردم چیزی بزرگتر از این نیست که این پسربچه را که پای تلویزیون نشسته و بازی تیم ملی را دنبال می‌کند خوشحال کنم و برایش خاطره و تصویر خوبی از تیم ملی بسازم، برای همین بعد از گل این شادی را با او شریک شدم.

دیگر خبرها

  • تعرض بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • تیزر «بارگادون» منتشر شد/ مستندی درباره آداب خوشه‌چینی انگور
  • عکس| نقشه جدید سازمان سیا برای خرابکاری در ایران فاش شد
  • پخش مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» از شبکه دو سیما
  • آسمانی شدن مادر شهید عباسی در کازرون
  • درگذشت مادر شهید عباسی در کازرون
  • مستند «ابوجهاد، پدر جهاد» منتشر شد+فیلم
  • چرا حکم فردی که به جاسوسی اعتراف کرده است اجرا نمی شود؟/ پدرم راضی نیست با فردی که دستش به خون دانشمندان هسته‌ای آغشته بوده مبادله شود+فیلم
  • چرا حکم فردی که به جاسوسی اعتراف کرده است اجرا نمی شود؟/پدرم راضی نیست با فردی که دستش به خون دانشمندان هسته‌ای آغشته بوده مبادله شود+فیلم