Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نشست تخصصی کمیته اجتماعی و فرهنگی جامعه بازرسی دولت، با حضور مدیران بازرسی وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان میراث فرهنگی و با ریاست معاون دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور به میزبانی وزارت ورزش و جوانان در ساختمان کمیته ملی المپیک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریدون جعفری دستیار ویژه وزیر علوم در امور حقوق شهروندی و مدیر کل دفتر بازرسی و پاسخ‌گویی به شکایات این وزارت، در این نشست که با موضوع چالش‌های فراروی دفاتر بازرسی دستگاه‌ها و اعلام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های وزارتخانه‌ها در بهبود بازرسی و مقابله با فساد برگزار شد، اظهار کرد: ضرورت استفاده از دستاوردهای پژوهشی و الگوهای سایر کشورهای پیشرو در مقابله با فساد و پرهیز از فعالیت جزیره‌ای واحدهای نظارتی دستگاه‌ها و هم‌افزایی و افزایش اقتدار دفاتر بازرسی و اصلاح ساختار آنها برای اثربخشی و کارایی بهتر و نیاز به تدوین دستورالعمل واحد بازرسی برای دستگاه‌ها با شاخص‌های عمومی، از مهم‌ترین چالش‌های فراروی دفاتر بازرسی است.

دستیار ویژه وزیر علوم در امور حقوق شهروندی همچنین به آمادگی وزارت علوم در ارائه آموزش‌های تخصصی مدیران و کارشناسان بازرسی و انجام تحقیقات کاربردی در تحلیل کارایی دفاتر بازرسی و علل افزایش سطح ناکارآمدی مبتنی بر فساد در صورت ارائه آمار درست اشاره کرد و ایجاد پژوهشکده مستقل مقابله با فساد را از نیازهای اساسی کشور دانست.

انتهای پیام/

168 / 168 وزارت علوم کمیته اجتماعی و فرهنگی وزارت بهداشت وزارت تعاون وزارت آموزش و پرورش وزارت ارشاد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وزارت علوم کمیته اجتماعی و فرهنگی وزارت بهداشت وزارت تعاون وزارت آموزش و پرورش وزارت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۱۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سید جمال سجادی پور در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان آموزش، نظارت و ورود قاطع به میدان مبارزه با مواد مخدر در شهرستان میبد از سوی این شورا تاکید کرد.


سجادی پور بابیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی از جمله آموزش و پرورش که تعلیم و تربیت ۲۶ هزار نفر دانش آموز را برعهده دارد و ورزش و جوانان متولی امور جوانان است باید پای امور جوانان باشند افزود: شبکه بهداشت باید با آموزش و تبین، آسیب‌های خودکشی و طلاق و دیگر آسیب‌های اجتماعی را با ارائه راهکار‌های مناسب کاهش و شورا و شهرداری از بودجه‌های فرهنگی در رفع آسیب‌ها هزینه کند.


فرماندار میبد به نقش فضای مجازی در شکل گیری بسیاری از آسیب‌ها اشاره و تصریح کرد: اگر آسیبی دانش آموزان و جوانان ما را درجامعه به بیراه می‌برد ضعف دستگاه‌های ماست و باید با نظارت و آموزش و مشاوره این آسیب‌ها از سیمای جوان و جامعه ما زدوده شود.


وی گفت: دستگاه‌های فرهنگی و همه کسانی که تربیونی در اختیار دارند از این ظرفیت‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد
  • افزایش ده درصدی ارائه خدمات آزمایشگاهی بیمارستان حشمتیه سبزوار
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر