Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامل محمدزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردوی چهار روزه با حضور ۵۰ کشتی‌گیر کمتر از ۱۳ سال و کمتر از ۱۵ سال در خانه کشتی باباساعی شهر ارومیه در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: دعوت‌شدگان به این اردو زیر نظر مربیان مجرب استان به تمرین آخرین فنون کشتی می‌پردازند و از هم‌اکنون خود را برای حضوری قدرتمند در المپیاد استعدادهای برتر، مسابقات قهرمانی نونهالان و نوجوانان کشور و مسابقات بین‌المللی باکو که به ترتیب طی مرداد و شهریور ماه جاری برگزار خواهد شد، آماده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از این نفرات ۲۴ نفر به عنوان تیم‌های منتخب آزاد و فرنگی استان انتخاب و ترکیب اصلی را تشکیل می‌دهند. 

دبیر هیات کشتی آذربایجان‌غربی گفت: این هیات طی چند سال اخیر توجه ویژه‌ای به رده‌های پایه داشته و حاصل آن کسب موفقیت‌های مختلف در مسابقات قهرمانی کشور و دعوت از کشتی‌گیران استان به اردوی تیم‌های ملی است.

اسفند ماه گذشته «امین مرادخانی» فرنگی کار وزن ۵۵ کیلوگرم ارومیه‌ای مدال برنز مسابقات قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی را بر گردن آویخت؛ مرادخانی یکی از فرنگی کاران جوان و آینده دار استان است که با درخشش در رقابت‌های قهرمانی کشور مورد توجه مربیان تیم ملی قرار گرفته و به اردوهای تیم ملی دعوت شده است. 
همچنین «آرین تقی موسوی» آزاد کار نوجوان سلماسی به همراه «فرزاد خاوری» مربی این شهرستان در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشور که از ۱۹ تا ۲۱ اسفند ماه جاری به میزبانی رشت برگزار می‌شود، حضور داشتند. 
بهمن ماه گذشته «نیما پاشایی» فرنگی‌کار وزن ۷۱ کیلوگرم استان در اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان که در مجتمع ورزشی حمید سوریان تهران برگزار شد، حضور داشت. 
اوایل بهمن ماه نیز آزادکاران نوجوان آذربایجان‌غربی با قرار گرفتن بر سکوی نایب قهرمانی رقابت‌های گروه سه قهرمانی کشور به جمع تیم‌های حاضر در گروه ۲ کشور راه یافتند. 

۷۱۵۶/۳۰۷۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی نونهالان کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۱۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در ادامه بازدید‌های میدانی خود از واحد‌های تولیدی، امروز با همراهی جمعی از اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، از طرح احداث سردخانه و تولید نشاء توت‌فرنگی و واحد تولیدی رخش تریلر بازدید کرده و از نزدیک پیگیر رفع مسائل و مشکلات تکمیل و توسعه این طرح‌ها شد.

جواد کرمی در حاشیه این بازدید‌ها در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستای تحقق شعار سال و حسب تاکیدات مقام عالی استان در خصوص پیگیری مسائل و مشکلات طرح‌های نیمه‌تمام اقتصادی و حل و فصل آنها، امروز از طرح احداث سردخانه و تولید نشاء توت‌فرنگی و واحد تولیدی رخش تریلر جهت اجرای طرح توسعه واحد بازدید کرده و برای حل مشکلات مربوطه با ارائه راهکار، تصمیماتی اتخاذ و به دستگاه‌های ذیربط جهت اقدام ابلاغ شد.

دیگر خبرها

  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • بازگشت چهره جنجالی به تیم ملی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد