Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-28@21:24:26 GMT

پدیده پورتو به منچسترسیتی و بارسلونا پاسخ منفی داد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۲۰۱۶

پدیده پورتو به منچسترسیتی و بارسلونا پاسخ منفی داد

به گزارش وانانیوز، 

فابیو سیلوا تا به این لحظه حضوری جدی در پورتو نداشته اما مورد توجه تیم‌های بزرگی مثل منچسترسیتی و بارسلونا قرارگرفته است.

شدت علاقه و توجه به فوروارد 17 ساله به حدی بوده که دو باشگاه مذکور پیشنهاد همکاری دادند.

طبق اعلام روزنامه اوجوگو، از طرف باشگاه پورتو به قهرمان لیگ های انگلیس و اسپانیا پاسخ منفی داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس ادعای این نشریه، دو تیم مذکور حاضر بودند رقمی حدود 10 میلیون یورو را بابت آزاد‌سازی سیلوا از قراردادش با تیم پرتغالی بپردازند.

اما به 2 دلیل پیشنهادها رد شد. دلیل نخست،‌ادامه حضور ستاره کم‌سن در تیم بود تا تجربه کافی به دست آورد و بتواند در سال‌های آینده،‌امکان حضوری موفق در لیگ‌های دشوار خارجی را پیدا کند.

اوجوگو همچنین گزارش کرد دلیل دوم که مانع انتقال این بازیکن خوش‌آتیه به جمع سیتیزن‌ها و کاتالان‌ها شد، برنامه این دو تیم جهت استفاده از وی در تیم‌ زیر 17 ساله ها بود که پورتو با‌ آن موافقتی نداشت.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۲۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏

به گزارش ورزش سه، درحالیکه قرارداد مهدی طارمی با پورتو به زودی ‏به پایان می‌رسد و انتقال تابستانی او به اینتر قطعی شده است ‏باشگاه پورتو با شکایت جدیدی مواجه شده که موضوع آن مهدی ‏است. ‏

یک شرکت فعال در نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال که در انتقال ‏طارمی از باشگاه قبلی‌اش ریو آوه به پورتو نقش داشته شکایتی ‏رسمی علیه پورتو به دادگاهی در پرتغال ارائه کرده و مدعی است در ‏زمان انتقال ستاره ایرانی از ریو آوه به پورتو کل مبلغ کمیسیون قانونی ‏که حقش بوده از طرف پورتو به این شرکت پرداخت نشده است.

گزارش‌ها در پرتغال حاکی است این شرکت نقل و انتقالاتی که نام آن ‏Xektalent‏ عنوان شده از دادگاه درخواست دریافت غرامتی 230 هزار ‏یورویی کرده است. شکایت این شرکت علیه شرکت اف‌سی پورتو ‏اس‌ای‌دی به دادگاه ارائه شده که شرکت مالک باشگاه پورتو است. ‏

در پرتغال در حال حاضر پورتو با دو شکایت مشابه مواجه است. یک ‏شرکت از این باشگاه در ماجرای انتقال لوئیس دیاز به لیورپول ‏شکایت کرده و خواهان 2.5 میلیون یورو است. از طرف دیگر  ایجنت ‏اوتاویو مونترو بازیکن سابق پورتو هم در شکایتی خواهان دریافت ‏غرامتی 500هزار یورویی از این باشگاه شده است. ‏

دیگر خبرها

  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی
  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏