Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضادوست گفت: ۱۱۰ نفر از بسیجیان ماسال در قالب اردوی راهیان‌نور به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

«جمال رضادوست» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال اظهار کرد: اردوهای راهیان نور یکی از مهم‌ترین ابزار ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و پیوند نسل جوان و نوجوان با ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ماسال با بیان اینکه تفکر بسیجی با برگزاری اردوهای راهیان نور احیاء می‌شود، افزود: مهمترین هدف اعزام کاروان‌های راهیان‌نور آشنایی بازدیدکنندگان با فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

وی با بیان اینکه صبح امروز(چهارشنبه، 2مرداد) 110 نفر از بسیجیان ماسال در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند، گفت: زائران با ۲ دستگاه اتوبوس و سه دستگاه سواری به مدت چهار روز از مناطق جنگی سرپل ذهاب، عملیات مرصاد، پادگان ابوذر و ارتفاعات بازی‌دراز بازدید می‌کنند.

 

رضادوست با بیان اینکه حرکت کاروان‌های راهیان‌نور یادآور اعزام رزمندگان جان بر کف هشت سال دفاع مقدس است، تصریح کرد: رزمندگان اسلام در این دوران خالصانه و با تمام وجود به رهبری حضرت امام راحل(ره) در مقابل متجاوزان ایستادگی کردند و پیروزی را برای میهن عزیزمان به ارمغان آوردند.

 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ماسال خاطرنشان کرد: امروز بر همه واجب است دستاوردهای شهیدان و رزمندگان اسلام را به نسل کنونی جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان انتقال دهند و اعزام کاروان راهیان نور بهترین راهکار برای تحقق این هدف است.

 

 

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند آیت الله اعرافی کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه خراسان جنوبي شهرستان دزفول دزفول اینفوگرافی خبرگزاری شبستان روزنامه اردوهای راهیان نور راهیان نور غرب راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۲۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند

  یعقوب سلیمانی  در بازدید از مناطق درگیر سیلاب سیستان و بلوچستان گفت:  در پی سیلاب و آبگرفتگی در ۱۳ شهر و ۲۸۹ روستا در جنوب استان، هلال احمر بصورت امداد زمینی و هوایی در حال خدمات رسانی هستند.

وی تاکید کرد: امدادرسانی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان از طریق امداد زمینی و هوایی از ۲۸ فروردین ماه شروع شده و ادامه دارد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: هم اکنون ۲ بالگرد در سیستان و بلوچستان در حال فعالیت هستند و با ۲۰۰ سورتی پرواز برای بیش از ۱۱ هزار خانوار اقلام زیستی توزیع کرده است.

وی تصریح کرد: تا زمانی که مردم جنوب سیستان و بلوچستان به کمک نیاز داشته باشند امداد و نجات انجام خواهد شد.
سلیمانی بیان کرد: امدادرسانی از طریق قایق و خودروهای سنگین هم در حال انجام است و تلاش خواهیم کرد بهترین روند امدادرسانی را ارائه دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب