Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ معاون وزیر راه و شهرسازی از اختصاص اعتبارات یارانه‌ای این وزارتخانه به پروژه‌های عمرانی شهرسازی خبر داد. ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایوانکی، احمد اصغری‌مهرآبادی ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات پروژه‌های راه و شهرسازی گرمسار که در سالن جلسات بخشداری ایوانکی برگزار شد، اظهار داشت: اعتبارات یارانه‌ای به پروژه‌های عمرانی شهرسازی از سوی وزارت راه و شهرسازی اختصاص می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی طرح آسفالت معابر مسکن مهر ایوانکی را یکی از طرح‌هایی عنوان کرد که با اختصاص اعتبارات یارانه‌ای اجرا خواهد شد و افزود: این امر در دست پیگیری است.

معاون وزیر راه و شهرسازی، واگذاری زمین به پروژه احداث مجتمع فرهنگی هنری  را از دیگر پروژه‌های ایوانکی برشمرد که از سوی این وزارتخانه مراحل پیگیری و اقدام را می‌گذراند.

فرماندار گرمسار نیز در این نشست به ظرفیت‌های ایوانکی اشاره کرد و گفت: باید زیرساخت‌های توسعه‌ای در شهر جدید ایوانکی تقویت شود.

تخصیص اعتبارات در اجرای پروژه‌های راه سازی و حمل و نقل استان زنجانتخصیص اعتبارات در اجرای پروژه‌های راه سازی و حمل و نقل استان زنجانکردستان|مزیت‌ها و چالش‌های اجرای طرح پیاده‌راه سازی خیابان فردوسی سنندجهیچ پروژه راه سازی در اردبیل تعطیل نشده است

وحید رجایی با اشاره به اقدامات مطلوب انجام‌شده در حوزه پروژه‌های مسکن مهر در ایوانکی بیان داشت: رفع مشکلات در این زمینه نیازمند تخصیص اعتبارات دولتی و اجرای مصوبات هیئت دولت در ایوانکی است که باید در دستور کار و پیگیری مجدانه قرار گیرد.

وی به ظرفیت‌های مطلوب شهر جدید ایوانکی ازجمله در مقوله جذب جمعیت اشاره کرد و گفت: جذب جمعیت در این شهر جدید نیاز به اجرایی شدن سیاست‌های عمومی دولت دارد تا بتوانیم خدمات مطلوب دولتی را به عموم مردم در این شهر جدید ارائه کنیم و رویکرد فرمانداری گرمسار که همانا اثبات کارآمدی نظام است را به انجام برسانیم.

به گزارش تسنیم، معاون‌ وزیر راه و شهرسازی به‌منظور بررسی و رفع مشکلات پروژه‌های شهرسازی ایوانکی به گرمسار سفرکرده است.

انتهای پیام/ش

R41366/P/S6,64/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۲۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان واریز یارانه جدید دولت اعلام شد

بر اساس اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه‌ها، یارانه نقدی دهک‌های یک تا سه ۲۵ هر ماه و یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوار‌های مشمول سی ام واریز می‌شود.

یارانه نقدی اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مطابق تاریخ واریزی ماه‌های قبل پرداخت می‌شود.

زمان شارژ کالا برگ اردیبهشت ماه

خبری از ادامه طرح کالا برگ در ادریبهشت ماه نیست. سیدرضا یحیوی در این باره گفته است: برای نحوه اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در مرحله جدید تصمیم‌گیری در سطح دولت صورت خواهد گرفت. در این راستا وزارت رفاه مدل‌هایی طراحی و پیشنهاد می‌دهد که تا هفته آینده در خصوص نحوه اجرای مرحله جدید اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی افزود: بنا براین است که تا زمان پایان مرحله اجرای فجرانه، در خصوص اجرای مرحله جدید طرح تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی صورت گیرد؛ چراکه با راه‌اندازی شبکه ملی اعتبار طرح حمایتی تداوم دارد و قطع نمی‌شود.

مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: سیاست دولت حمایت مضاعف از جامعه است که این موضوع در دستور کار است و در حال انجام برنامه‌ریزی‌های جدیدی هستیم که یا طرح فجرانه اجرا خواهد شد و یا مدل جدیدی طراحی می‌کنیم که مردم بتوانند از مزایای آن استفاده کنند.

استعلام دهک یارانه

«دهک درآمدی» عبارتی است که شاید تا پیش از عملیاتی‌شدن اجرای هدفمندی یارانه‌ها بیشتر در فضای دانشگاهی و در مقالات اقتصادی به کار برده می‌شد، اما با شروع اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها در سال ۱۳۸۸، این عبارت وارد فضای رسانه‌ای کشور و موجب طرح این سوال در میان بسیاری از قشر‌های جامعه شد که در کدام دهک یا به اصطلاح روز‌های پیش از آغاز این طرح، در کدام خوشه قرار می‌گیرند؟ شما هم اکنون با مراجعه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی «www.sso.my.gov.ir» و با وارد کردن تلفن همراه سرپرست خانوار می‌توانید از دهک خود مطلع شوید. همچنین در همین سایت، می‌توانید به دهک خود اعتراض کنید تا بررسی شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

tags # یارانه سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • زمان واریز یارانه جدید دولت اعلام شد
  • رشد ویلایی‌سازی با استفاده از مشارکت‌های مردمی در ایوانکی
  • پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • استفاده از «گنبد بیزانسی» در ساخت‌وساز شهر قم ممنوع است
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • کمبود اعتبارات عمرانی عامل پیشرفت نکردن شهرستان فلارد است