Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@22:18:46 GMT

تمرین پیشکسوتان پرسپولیس تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۳۲۷۱

تمرین پیشکسوتان پرسپولیس تعطیل شد

با تصمیم علی پروین تمرین هفتگی پیشکسوتان پرسپولیس تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

به گزارش "ورزش سه"، پیشکسوتان تیم پرسپولیس هفته ای دو جلسه در زمین شهدای طرشت تمرین می کردند. شنبه ها ساعت 20 تا 21:30 و سه شنبه ها ساعت 15 تا 17. بعد از تمرین روز شنبه علی پروین خطاب به پیشکسوتانی که به تمرین آمده بودند اعلام کرد تمرین روز سه شنبه برگزار نخواهد شد و در پیامی که در گروه خواهد فرستاد زمان بعدی تمرین تیم را مشخص خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ناصر ابراهیمی یار دیرینه علی پروین که سال های سال در تیم پرسپولیس دستیار او بود این خبر را تایید کرد و گفت: دلیل تعطیلی تمرین تیم پرسپولیس گرمای هوای تهران در مرداد ماه بوده و تعطیلی تمرین موقتی است و با کاسته شدن از گرمای هوا دوباره تمرینات برقرار خواهد شد.

 

ناصر ابراهیمی در واکنش به این موضوع که می گویند تمرینات تیم پیشکسوتان تیم پرسپولیس به خاطر درگیری برخی از بازیکنان تعطیل شده است، گفت: در تمرین همیشه این مسایل وجود داشته است. یکی می گوید چرا خوب پاس نمی دهی و... این ها البته شیرین است و در تمرین کودکان هم این چیزها را می بینید. در تمرین پیشکسوتان هم تا دلتان بخواهید ازاین حرف ها مطرح می شود. اما دلیل تعطیلی تمرین پیشکسوتان تیم پرسپولیس گرمای هوا در مرداد ماه بوده است.

علی پروین پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی پروین پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۳۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری 5 درصد از سهام استقلال و پرسپولیس به پیشکسوتان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، کیومرث هاشمی در آیین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد ۵ درصد از سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را برای پیشکسوتان در نظر گرفته‌ایم که در اختیار وزارت است و مسیر واگذاری آن هم طی می‌شود تا سهم سرمایه‌های واقعی این دو باشگاه حفظ شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • در روز جام حذفی، تمرین استقلال به دستور نکونام تعطیل شد!
  • ‏‬زورآزمایی «شنبه» و «پنجشنبه» بر سر تعطیلی
  • نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • برای افزایش تعطیلات هفتگی کار کارشناسی نشده است
  • همه جا نه، در این یک فقره اما حق با بهروز افخمی بود!
  • شنبه محبوب، پنجشنبه مغموم
  • نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟
  • واگذاری 5 درصد از سهام استقلال و پرسپولیس به پیشکسوتان