Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، اصغر محمودیان پدر شهیدان محمدحسین و مفقودالاثر صمد محمودیان دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر مطهر این پدر شهیدان محمودیان فردا، پنج‌شنبه، سوم مرداد ماه ساعت ۱۴ و سی دقیقه از امامزاده حسین (ع) تشییع و در مزار والدین شهدا همجوار گلزار شهدای شهر قزوین به خاک سپرده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تکمیلی درباره زمان برگزاری مراسم‌های شام غریبان و صباح مزار متعاقباً اعلام خواهد شد. شهید محمدحسین محمودیان نهم مهر ۱۳۳۴، در شهر تهران به دنیا آمد و تا سوم متوسطه درس خواند و عکاس بود.

این شهید بزرگوار ششم دی ۱۳۵۷، در قزوین هنگام شرکت در تظاهرات علیه رژیم شاهنشاهی بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید و مزار او در امامزاده حسین شهر قزوین قرار دارد.

همچنین برادرش شهید صمد محمودیان، بیست و سوم خرداد ۱۳۴۵، در شهر قزوین به دنیا آمد، دانش‌آموز چهارم متوسطه در رشته تجربی بود.

این شهید بزرگوار از سوی بسیج در جبهه حضور یافت، بیست و چهارم اسفند ۱۳۶۳، در شرق رود دجله عراق به شهادت رسید و اثری از پیکرش به دست نیامد.

انتهای پیام/ک

پدر شهیدان محمودیان دار فانی را وداع گفت 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۳۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا محمودیان بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: مأموران انتظامی بخش کلمه در اجرای طرح مبازره با قاچاق کالا، حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به استان همجوار به یک کاروان خودروهای شوتی برخورد که تعداد ۴ دستگاه خودرو با شگردهای خاص پلیسی توقیف و به مقر انتظامی دلالت داده شدند.

فرمانده انتظامی دشتستان افزود: مأموران در بازرسی از این خودروها تعداد یک دستگاه یخچال دوقلو، تعداد ۲۰ قلم انواع لوازم آرایشی با مارک‌های مختلف، ۵۰۰ بسته انواع نوشیدنی‌های خارجی شانی و ۵۰۰ بسته انواع کاپوچینو (گوددی) که فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بوده کشف کردند.

سرهنگ محمودیان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله‌های کشف شده را ۶ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، خاطر نشان کرد: در این خصوص ۴ نفر متهم دستگیر و پرونده قضائی تشکیل که در حال رسیدگی است.

کد خبر 6088057

دیگر خبرها

  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید بیژن حسنی
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • تجدید پیمان با شهیدالداغی در قالب کاروان خودرویی
  • کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • رشد بیش از یک درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی قزوین