Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@20:04:06 GMT

پلیس کابل حمله به ماموران سیا را تایید کرد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۳۶۶۱

پلیس کابل حمله به ماموران سیا را تایید کرد

 «فردوس فرامرز» سخنگوی فرماندهی پلیس کابل گفت که این حادثه ناشی از انفجار بمب کنارجاده اای بود که نیروهای خارجی را هدف قرار داده است.

وی افزود: منطقه از سوی نیروهای خارجی مسدود شده است.

فرارمز تاکید کرد: در صورتی که به نیروهای خارجی تلفات وارد شده باشد، از سوی خود آنان اعلام خواهد شد، ما در این مورد چیزی نمی‌گوییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این، سخنگوی گروه طالبان با صدور اطلاعیه ای از هدف قرار دادن نیروهای سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا( سیا) در کابل خبر داد.

ذبیح الله مجاهد در این اطلاعیه اعلام کرد: ساعت هشت صبح روز چهارشنبه ، در خیابان« تنگی تره خیل» از حوزه ۱۵ شهر کابل نیروهای آمریکایی هدف قرار گرفتند.

وی افزود: دراین حمله دو خودرو لندکروزر آمریکایی ها منهدم و شماری از  افسران اطلاعاتی (CIA) کشته و زخمی شدند.

در این اطلاعیه آمده است: حمله از سوی مجاهد قهرمان استشهادی «ملا احمد غزنوی» توسط خودرویی  که مملو از مواد سنگین منفجره بود، صورت گرفت.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طالبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۳۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق احشام در دام پلیس نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع سرقت احشام در شهرستان نکا، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات غافلگیرانه وی رادستگیرکردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: متهم که در خرید و فروش دام زنده اشتغال دارد در تحقیقات پلیس به سرقت احشام در این شهرستان نیز اعتراف کرد.

سرهنگ عزیزی در خاتمه با بیان این که تحقیقات پلیسی در این ارتباط همچنان ادامه دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد
  • سخنگوی دولت: تراز تجاری کشور بدون نفت مثبت شد
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل های برق فشار قوی در مشهد
  • حجم تجارت خارجی ایران در سال قبل ١۴٠ میلیارد دلار بود
  • افزایش حجم تجارت خارجی ایران نسبت به سال گذشته
  • حمله معترضان گرجستانی به پارلمان در اعتراض به لایحه «عوامل خارجی»