Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@02:50:21 GMT

صیانت از حقوق شهروندی دستاورد دولت است

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۳۶۶۳

صیانت از حقوق شهروندی دستاورد دولت است

به گزارش ایرنا، مرتضی محمدزاده روز چهارشنبه در آیین معارفه معاونین سیاسی و برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان میانه، با بیان اینکه تغییرات مدیریتی همواره در راستای استفاده بهینه از توانمندی‌های مدیران تلاشگر برای انجام وظایف بهتر و مطلوبتر سازمانی انجام می شود، ایجاد نشاط سیاسی و اجتماعی را جزو اولویت های پست معاونت سیاسی عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر لزوم اهمیت هر چه بیشتر به حفظ کرامت شهروندان در نظام اداری تاکید کرد و افزود: ۵۰ درصد ذهنیت مردم از نظام اداری تابع تکریم و رعایت جایگاه ارباب رجوع بوده و ۵۰ درصد هم مربوط به انجام وظایف و امور مراجعین از سوی مسئولین و کارکنان ادارات است.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استان در ادامه، تضمین آینده جوامع را در گرو فکر و برنامه ریزی عنوان کرد و گفت: در شهرستانهایی مانند شهرستان میانه با ظرفیت ها و ویژگی های خاص برای توسعه نیاز به برنامه ریزی دقیق و تشخیص هسته های کلیدی برای توسعه برای تضمین آینده شهرستان است.

محمدزاده ارائه راهبردهای کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان را نیازمند همراهی و هم افزایی هر چه بیشتر بین مسئولین شهرستان دانست.

وی به وضعیت کنونی کشور و فضای روانی ایجاد شده از سوی دشمن اشاره کرد و افزود: نباید بگذاریم در این فضا احساسات جای واقعیت ها را بگیرد بلکه باید با بازگو کردن واقعیات راه را بر دسیسه های دشمن ببندیم.

معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه شهرستان میانه هم با اشاره به اینکه در سال انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی واقع شده ایم و دیپلماسی خارجی و وضعیت کشور بر حساسیت آن می افزاید، گفت: ایجاد زمینه برای امنیت، سلامت، رقابت سالم و مشارکت حداکثری مردم ۴ مولفه اصلی برای برپایی انتخاباتی پرشور، بدون حاشیه و سالم است.

محمدرضا مشایخی از آمادگی شهرستان برای برپایی انتخاباتی سالم با امنیت کامل در سایه هم افزایی و تعامل روسای ادارات و نیروهای نظامی و انتظامی خبر داد و گفت: با هماهنگی، وحدت رویه و عمل به قانون در جهت کنترل و کاهش تخلفات احتمالی انتخابات تلاش خواهیم کرد.

وی در ادامه به اهمیت اشتغال و موضوع اقتصاد مقاومتی بعد از موضوع انتخابات در سال جاری اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در شهرستان میانه موضوع اشتغال در کارگروه ها و در جلسات شورای اداری به صورت جدی مطرح شده و اقدامات مهمی بویژه در روستاها انجام شده که حاصل تلاش تمامی روسای ادارات و مسئولین در مجموعه شهرستان است.

مشایخی با اشاره به پروژه های مهم اجرا شده از سوی دهیاری ها و پروژه های روستاهای فاقد دهیاری ها، گفت: ایجاد زمینه برای سرمایه گذاری با توجه به ظرفیت بالای شهرستان یکی دیگر از راه های اشتغالزایی است که باید اقدامات و قوانینی به نفع سرمایه گذار و رونق تولید در شهرستان رقم بخورد.

فرماندار ویژه میانه، تکریم هر چه بیشتر ارباب رجوع در ادارات برای افزایش رضایتمندی آنان را یکی از اولویت های شهرستان برشمرد و گفت: مجموعه اداری فرمانداری و شهرستان باید با پشتکار، تعامل و همکاری همدیگر، توانایی های خود را برای رشد و توسعه شهرستان و اهتمام جدی در تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی مطلوب به شهروندان به کار گیرند.

در این مراسم رسول یعقوبی به عنوان معاونت سیاسی، اجتماعی و عادل قاسمی به عنوان معاونت برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان میانه معرفی شدند.

رسول یعقوبی پیش از این بخشدار ترکمانچای میانه بود و عادل قاسمی مسئولیت حراست فرمانداری ویژه شهرستان را برعهده داشت.

۷۲۳۱/۳۰۷۱   

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حقوق شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۳۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصارالله یمن سرکوب معترضان در دانشگاه‌های آمریکا را محکوم کرد

دفتر سیاسی انصارالله یمن امروز -جمعه- سرکوب معترضان مسالمت‌جو در دانشگاه‌ها از سوی مقامات آمریکایی را که خواستار پایان دادن به جنایات نسل کشی در غزه بودند، محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، دفتر سیاسی انصارالله در بیانیه‌ای تاکید کرد که سرکوب غیرموجه معترضان نادرست بودن ادعاهای دولت آمریکا مبنی بر دفاع از آزادی، حمایت از حقوق بشر و گسترش دموکراسی را آشکار می‌کند.

براساس گزارش شبکه المسیره، انصارالله بر حق شهروندان آمریکایی برای راهپیمایی مسالمت آمیز تاکید کرده و از موضع اخلاقی آنها که بیانگر افزایش آگاهی جامعه در مورد مساله فلسطین و رد اقدامات وحشیانه اسرائیل در غزه است، قدردانی می‌کند.

دفتر سیاسی انصارالله یمن از سازمان‌های بین‌المللی حقوق بشر خواست تا این اقدامات سرکوبگرانه علیه معترضان مسالمت‌جو در ایالات متحده را محکوم کنند و دولت آمریکا را برای توقف نقض حقوق بشر تحت فشار قرار دهند.

این بیانیه حاکی از آن است که جنایات نسل کشی اشغالگران در غزه مستلزم یک موضع قاطع بین‌المللی برای توقف آن است و اعتراضات مسالمت‌آمیز در ایالات متحده نشان دهنده رد این جنایات و همبستگی مردم آمریکا با مردم فلسطین است.

دفتر سیاسی انصارالله در پایان تاکید کرد که مساله فلسطین یک مساله محوری برای ملت عربی و اسلامی باقی خواهد ماند و انصارالله به حمایت همه جانبه از مردم فلسطین تا رسیدن به حقوق مشروع خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • باکو: اروپا در امور داخلی جمهوری آذربایجان دخالت نکند
  • انصارالله یمن سرکوب معترضان در دانشگاه‌های آمریکا را محکوم کرد
  • گشت صیانت از حقوق شهروندی در رفسنجان
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد
  • ضرورت شناسایی و تشکیل بانک نخبگان جهت استفاده در پست‌های مدیریتی کشور
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاورد‌های اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت
  • شاهنشاه آریامهر حقوق دهخدا را قطع کرد / بازجویی هایی که به مرگ رئیس دانشگاه تهران منتهی شد / سرگذشت غم انگیز سیاستمدار میانه‌رو و ادیب دانشمند
  • همایش تبیین دستاورد‌های عرصه سلامت و تجلیل از فعالان بخش سلامت در شهرستان خوی