Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@20:25:31 GMT

 تریبون نماز جمعه متعلق به همه

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۳۷۷۷

 تریبون نماز جمعه متعلق به همه

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الاسلام محمدی امام جمعه طبس  امروز  در نشست صمیمی با مسئولان شهرستان و فعالین ستاد اقامه نمازجمعه؛ گفت: همه ادارات در راستای اهداف نظام و انقلاب اسلامی در مناسبت ها قبل و یا بعد از خطبه ها (بعد از نماز عصر) میتوانند از تریبون نماز جمعه برای ارائه گزارش عملکرد و برنامه های خود استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه امادگی برگزاری میز خدمت در محل نماز جمعه داریم افزود:  فضای کار اداری باید رصد شود و با اخلاق مداری از برچسب های سیاسی به دور باشند.

حجت الاسلام محمدی ادامه  داد: مسئولین زیر ذره بین هستند و با توجه به انتخابات پیش رو و سال سیاسی، سعی کنیم آرامش خود را بیشتر حفظ کنیم.

او بیان کرد: با دغدغه ای که مقام معظم رهبری و دولت محترم برای برگزاری انتخابات پرشور و پرانگیزه دارند امیدواریم بتوانیم زمینه را فراهم کنیم و انقلاب و نظام اسلامی از این برهه حساس بیرون بیاید و مایه خفت و خواری نظام سلطه شود.

امام جمعه طبس با اشاره به سالروز تاسیس نماز جمعه عناون کرد: نماز جمعه از عنایات حق تعالی و به فرمان امام راحل است.

او با بیان اینکه نماز جمعه تحلیل مسائلی است که اندیشه های امام و مقام معظم رهبری را در دستور کار قرار دارد، افزود: نماز جمعه وحدت بخش و پر صلابت است، گاهی تشر و داد زدن دارد و پر صلابت بودن آن از منبر معمولی متفاوت است.

انتهای پیام / ط ا

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۳۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: نماز جمعه   07اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اقامه می‌شود.

سخنران پیش از خطبه ها؛    سردار رحیم جهانبخش  فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی خواهد بود.

 مصلی امام خمینی ارومیه از ساعت ده و نیم پذیرای همشهریان خواهد بود.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • نماز جمعه سنندج
  • خطیب نماز جمعه تهران: به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد
  • حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود