Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، طرح تامین آب اراضی کشاورزی کانون توسعه خلیل آباد و آب باریک شهرستان الیگودرز روز چهارشنبه با حضور کرمعلی قندالی رییس سازمان امور عشایری کشور بهره برداری شد.

مدیرکل امور عشایری لرستان روز چهارشنبه در حاشیه آیین افتتاح این طرح تامین آب اظهار داشت: افتتاح فاز نخست این طرح در ۱۲۰ هکتار با اعتبار ۵۲ میلیارد ریال اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید کریمی همچنین به آغاز فاز ۲ این طرح اشاره کرد و گفت: فاز دوم طرح تأمین آب اراضی کشاورزی کانون توسعه خلیل آباد و آب باریک الیگودرز در ۱۲۰ هکتار با اعتبار اولیه ۵۰ میلیارد ریال اجرایی می‌شود.

او بیان کرد: با بهره بردای از این طرح ۴۰۰ خانوار عشایری در منطقه از نعمت تأمین آب بهره‌مند خواهند شد.

او ادامه داد: احداث بندخاکی برای مهار آب، ایجاد سد رسوبی گیری، اجرای ۱۱.۵ کیلومتر خط انتقال آب، آبگیری استخر ۲ هزار متر مکعبی و راه شکافی ۱۱.۵ کیلومتر مسیر عشایری از اقدامات اجرای این طرح می‌باشد.

انتهای پیام/ب

طرح تامین آب اراضی کشاورزی خلیل آباد الیگودرز بهره بردار‌ی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان امور عشایری افتتاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۴۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید

ایسنا/خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از بهره‌برداری باند دوم پل هادی آباد به جنگیه در شهرستان کارون خبر داد.

محمد جولانژاد امروز ۱۳ اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باند دوم و روشنایی پل هادی آباد به جنگیه شهرستان کارون با اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال امروز به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: پل هادی آباد شهرستان کارون به طول ۳۰۰ متر است که پروژه تکمیل آن شامل اجرای عرشه، اجرای پیاده‌رو، اجرای جانپناه و هندریل، اجرای روکش آسفالت و اجرای روشنایی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان مدت زمان اجرای این پل را ۶ ماه برشمرد و گفت: پایان اجرای این پروژه به منظور تردد ایمن اهالی منطقه بسیار حائز اهمیت بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • قلع و قمع ۴۱ بنای غیرمجاز در شهرستان قزوین
  • مشکل تولید بذر کشاورزی در مازندران امسال رفع خواهد شد
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • باید از ظرفیت‌های ارزنده جوانان عشایر بیشتر بهره‌مند شویم
  • تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴
  • برداشت محصول از مزرعه طــرح مــقـایـســه گندم در هندیجان