Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ شبهات در مورد مدرک تحصیلی یکی از اعضای شورای شهر مشهد همچنان ادامه دارد و هر روز خبر جدیدی در این حوزه به گوش می‌رسد. ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، در روزهای اخیر مدرک تحصیلی یکی از اعضای شورای شهر مشهدمقدس جریان‌ساز شده و نقطه تمرکز اصلی این بوده که عنوان دانشجوی دکتری مدیریت کسب و کار که این عضو شورا در انتخابات شورای شهر از آن بهره برده صحیح نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو شورای شهر مشهد در تبلیغات انتخاباتی شورای پنجم شهر مشهد در پوسترها و تراکت‌های انتخاباتی خود از عنوان دانشجوی دکتری مدیریت کسب و کار بهره گرفته است که محل تحصیل خود را دانشگاه فردوسی مشهدمقدس عنوان کرده است.

پاسخ رئیس کمیسیون حقوقی شورا به شائبه مدرک تقلبی 2 عضو شورای شهر مشهدنقدی بر دوچرخه‌سواری اعضای شورای شهر مشهد؛ چرا از دوچرخه‌های ایستگاه دوچرخه استفاده نکردید؟بازیکنان و کادر فنی شهرخودرو خراسان مورد تقدیر شورای شهر مشهد قرار گرفتند + تصویر

علی جهان کارشناس هیئت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خراسان رضوی در این زمینه اظهار داشت: رسانه سبب شفاف‌سازی و پیشگیری از فساد اداری می‌شود؛ هدف رسانه اطلاع‌رسانی و آگاهی است و آگاهی رمز اصلاح و پیشگیری از خطاست.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه فردوسی، یک دانشگاه معتبر و مورد تائید وزارت علوم است؛ دانشکده علوم اداری و اقتصاد که رشته مدیریت در آنجاست اساسا رشته‌ای به نام مدیریت کسب و کار در مقطع دکتری نداریم؛ البته رشته مدیریت داریم با زیرشاخه‌های دیگر.

جهان بیان کرد: تفاوت میان دانشکده و دانشگاه و رشته تحصیلی و مقطع تحصیلی مشخص است؛ در دانشگاه فردوسی دفتر آموزش عالی آزاد به نام کالج دانشگاه داریم که دوره‌هایی مثل فتوشاپ و مدیریت و زبان و نقاشی برگزار می‌کنند و هدف آنها مهارت‌افزایی بدون پشت سر گذاشتن سیر کنکور است و می‌توانید این دوره را بگذارنید.

کارشناس هیئت نظارت،ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خراسان رضوی تاکید کرد: کالج دانشگاه فردوسی همچنان نیز دوره مدیریت کسب و کار یا همان DBA دارد؛ عضو فعلی شورای شهر مشهد که سال 93 به کالج دانشگاه مراجعه کرده‌اند و برای این دوره ثبت نام کرده‌اند و مستندات را ما داریم حتی در همان دوره نیز حضور پیدا نکرده و دانش‌پذیر ما نیز نشده و گواهی را نگرفته است.

جهان تصریح کرد: دانشگاه، دانشجو، مقطع و مدرک؛ کالج یا دفتر آموزش عالی آزاد و دوره و دانش‌پذیر و گواهینامه کلیدواژه‌هایی هستند که باید به آنها توجه داشت؛ DBA دوره مدیریت کسب و کار و یک دوره دانش‌افزایی و مهارت افزایی است و کسی که حتی کامل هم در این دوره حاضر شود در نهایت گواهینامه پایان دوره می‌گیرد و مدرک تحصیلی دکتری به وی اعطا نمی‌شود.

انتهای پیام/ش

R41347/P1377/S6,1188/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۴۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، مهلت انتخاب رشته دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبانی که در آزمون سراسری دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشورشرکت کرده اند، تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه تمدید شد.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته/ محل در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.

داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه www.azmoon.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت کنند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضای آنان در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه مذکور انتخاب رشته کنند.

داوطلبان لازم است با کد شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور وکد ملی اقدام به ورود به سامانه کرده وپس از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به انتخاب رشته/محل های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام کنند.

کد خبر 6092907 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • افشای مدرک تحصیلی استاد همه‌چیزدان عرصه سیاست ایران | کدام دانشگاه درس خوانده است؟ +سند
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی
  • نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در زنجان
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • ۸۸ هزار داوطلب دکتری انتخاب رشته کردند
  • نیمی از بازماندگان تحصیلی در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند
  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدیدانتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی