Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام محمود علوی وزیر اطلاعات درخصوص ادعای اخیر ترامپ که در واکنش به بازداشت 17 جاسوس‌ مرتبط با سازمان اطلاعاتی این کشور آن را دروغ خوانده بود گفت: به آنها توصیه می‌کنم توصیه شهید بهشتی را بخوانند که گفتند از ما عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید.

روز دوشنبه 31 تیرماه مدیرکل ضدجاسوسسی وزارت اطلاعات در نشست خبری با اعلام شناسایی و بازداشت 17 عنصر جاسوس مرتبط با سیا گفته بود: حکم برخی از این افراد صادر و به اعدام محکوم شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعاتی پس از انتشار این خبر و تصاویر افسران سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا؛‌ مایک پمپئو و دونالد ترامپ در واکنش به این اقدام وزارت اطلاعات، مدعی شده بودند که چنین چیزی واقعیت ندارد.

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محمود علوی وزیر اطلاعات جاسوس امریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۵۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامی که پلیس روی صحفه اینستاگرام این بلاگر منتشر کرد

به گزارش خبرآنلاین از سازمان اطلاعات فراجا، مأموران مرکز سایبری سازمان اطلاعات انتظامی هرمزگان بلاگر معروف بندرعباسی که اقدام به انتشار تصاویر هنجارشکنانه در صفحه اینستاگرامی خود کرده بود را دستگیر و صفحه مربوطه را نیز با بیش از ۱۴۰ هزار دنبال کننده مسدود کردند.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902414

دیگر خبرها

  • فشار وزیرجنگ اسرائیل بر نتانیاهو برای پذیرش آتش بس در غزه
  • جذب سرباز امریه در سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه حجاب هنوز کار دارد؛ ایرادات همچنان باقی است /کنایه به روحانی: وقتی تایید می شوید، سطح درک شورا بالاست؟ /تایید تشکیل سازمان «سپند»
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است
  • حاج صادق آهنگران افشا کرد: جاسوس‌ها در هیئت‌ها نفوذ کرده‌اند
  • کنایه تند وزیر به آمران حجاب :هل الدین الا البغض
  • عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد
  • سفیر آمریکا در سازمان ملل از سخنرانی در دانشگاه ورمونت محروم شد
  • واکنش روسیه به بازداشت گسترده دانشجویان در آمریکا
  • پیامی که پلیس روی صحفه اینستاگرام این بلاگر منتشر کرد