Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت بر ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت خیرین برای تکمیل هر چه سریع‌تر درمانگاه تخصصی دیابت این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش ایسنا – منطقه یزد، «علیرضا نوکار» با اشاره به استقبال مردم شهرستان از راه‌اندازی درمانگاه تخصصی دیابت، اظهار کرد: از آنجایی که نمونه مشابه آن در مرکز استان با استقبال مردم همراه بوده است، خدمات مناسبی برای بیماران دیابتی شهرستان در این درمانگاه مدنظر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که در دیدار با «فرید ابوالحسنی» رییس مرکز تحقیقات سلامت یزد و عضو هیات‌علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران سخن می‌گفت، یادآور شد: باید از پتانسیل خیری شهرستان تفت برای تکمیل این درمانگاه استفاده شود تا هرچه سریع‌تر شاهد بهره‌برداری آن باشیم.

ابوالحسنی نیز در این دیدار با اشاره به ساخت درمانگاه تخصصی دیابت شهرستان تفت از اوایل سال 97 با کمک خیرین شهرستان تفت، اظهار کرد: در این درمانگاه سعی خواهد شد برای درمان دیابت از روش‌های نوین استفاده شود و بسته خدماتی مناسبی به بیماران دیابتی ارائه خواهد شد.

گفتنی است؛ درمانگاه تخصصی دیابت شهرستان تفت در کنار موسسه خیریه فاطمه الزهرا(س) تفت در حال ساخت است.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال درمان هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد دیابت درمانگاه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۵۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی

جمشید درستکار مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت‌گاز آذربایجان‌غربی گفت: قرار است امسال ۲۳۷ روستای استان از نعمت‌گازطبیعی بهره‌مند شوند که در صورت تحقق این موضوع، تقریبا روستا‌های بالای ۲۰ خانوار قابل گازرسانی را در شرف اتمام خواهیم داشت.

وی افزود: روند گازرسانی در آذربایجان‌غربی تداوم دارد چنان که در حال حاضر، ۱۱۷ طرح به طول ۱۴۰۰ کیلومتر شبکه‌گذاری در مرحله اجرا است.

درستکار با اشاره به طرح گازرسانی شهری، روستایی و صنایع در استان، افزود: پارسال ۳ طرح شهری، ۲۴۳ طرح روستایی و ۶۲ طرح صنایع به اتمام رسیده و مشعل‌گاز در آنها روشن شده است.

مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت‌گاز آذربایجان‌غربی اضافه کرد: مجموع طول شبکه این طرح‌ها ۱۳۱۴ کیلومتر بود که با صرف اعتباری بیش از هزار و ۶۰۵ میلیارد تومان به سرانجام رسیده تا ۱۹ هزار و ۵۰۰ خانوار در آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی بهره‌مند شود.

پارسال ۵۷ مورد ایستگاه در سطح استان نصب شد و مجموع ایستگاه‌های موجود آذربایجان‌غربی به هزار و ۱۲۹ عدد برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • بهره‌مندی ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی در مازندران ‌
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • بهره‌مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره بهزیستی مازندران
  • کددار شدن درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن