Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان مرکزی گفت: پویش تهیه وسایل سرمایشی برای مددجویان بهزیستی آسیب‌دیده از سیل با شعار هوای هم را داشته باشیم، آغاز شده است.

به گزارش ایسنا، احمد حاج‌دایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پویش بهزیستی استان مرکزی جهت کمک به سیل‌زدگان خوزستان آغاز شده و امیدواریم مردم خیر استان در این راستا همراهی لازم را همچون گذشته داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پویش با هدف جمع‌آوری وسایل سرمایشی آغاز شده است. با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با اینکه نباید سیل‌زدگان را فراموش کرد، این پویش از سوی بهزیستی راه‌اندازی شده است .

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان مرکزی تصریح کرد: با اجرای این پویش و جمع‌آوری مبالغ کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان، وسایل سرمایشی از جمله کولرگازی و یخچال برای این افراد خریداری می‌شود. هموطنان خیر می‌توانند با مراجعه به سایت بهزیستی از طریق درگاه اینترنتی کمک خود را اهدا کنند.

حاج دایی ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این کار می‌توانند هدایایی نقدی خود را از طریق نرم‌افزار سکه سامانه کیف همراه با شماره‌گیری #5*5*741*، شماره حساب‌های مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان مرکزی بانک ملی 2173455204003 و دستگاه‌های خودپرداز کلیه بانک‌ها پرداخت کرده و جهت کمک‌های غیرنقدی با شماره 32231200 تماس گیرند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان مرکزی طرح صدقه تلفنی به شماره 7728 را یکی دیگر از راه‌های کمک به نیازمندان دانست و بیان کرد: علاقمندان می‌توانند با این شماره تماس و مبلغ مورد نظر خود را اهدا کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه مرکزی سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۵۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، کمالی گفت: یکصد متر از لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک که بر اثر بارش‌های بهاری و جاری شدن سیل آسیب دیده بود، تعمیر و تعویض شد.

کمالی افزود: برای تعمیر و تعویض قسمت‌های آسیب دیده لوله‌های آب آشامیدنی مبلغ یکصد میلیون ریال از محل کمک‌های اداره آبفای شهرستان اشکذر و دهیاری روستا هزینه شده است.

روستای مرزانک در فاصله ده کیلومتری مرکز بخش خضرآباد واقع شده است.

دیگر خبرها

  • رویکرد اصلی دولت حل قاعده‌مند مسئله حقوق و دستمزد است
  • هنگام صاعقه در هوای آزاد چه کنیم
  • استعدادیابی و تامین تجهیزات را در رأس کار قرار دادیم
  • پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی خواف
  • ۴ هزار مددجوی بهزیستی اصفهان شاغل شدند
  • اجرای پویش ملی اهدای اسناد و منابع کهن
  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک
  • «فرج الله سلحشور» تئاتر را از مسجد آغاز کرد و بعد آثارش در جهان دیده شد
  • آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم