Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-08@11:36:06 GMT

دود غلیظ آسمان شمال‌ غرب تهران را در بر گرفت +فیلم و تصاویر

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۵۹۹۳

دود غلیظ آسمان شمال‌ غرب تهران را در بر گرفت +فیلم و تصاویر

‍‍‍‍‍‍

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، سید جلال ملکی با اعلام خبر حریق در یک مجتمع کارگاهی در حال ساخت در بزرگراه نیایش درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 11:40 امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک مجتمع در حال ساخت در بزرگراه نیایش به‌سمت شرق، بعد از جنت‌آباد به سامانه 125 اعلام شد که به‌سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به‌همراه خودروی حامل کف مخصوص و تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک مجتمع کارگاهی 6طبقه در حال ساخت بود که چندین طبقه منفی نیز داشت.

وی تصریح کرد: کارگران در طبقات مختلف این مجتمع مشغول کار بودند که در طبقه منفی یک، یک مخزن گازوئیل دچار حریق شده، آتش به مصالح ساختمانی، طبقات بالایی و پایینی سرایت و قسمتهای مذکور را کاملاً شعله‌ور کرده بود.

ملکی با بیان اینکه بر اثر این حادثه دود زیادی به آسمان متصاعد می‌شد و از نقاط دور نیز قابل رؤیت بود، گفت: هم‌اکنون آتش خاموش شده و آتش‌نشانان در حال ایمن‌سازی محل حادثه هستند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با بیان اینکه این حادثه مصدوم و تلفات جانی در پی نداشته، از نجات چند نفر از کارگران مشغول کار در ساختمان خبر داد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: دود غلیظ شمال غرب پایتخت مجتمع در حال ساخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۵۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش پاد دوم حسن عظیمیان اظهار کرد: عصر امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه حادثه حریق آشپزخانه بالای سالن زیبایی به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام و بلافاصله همکاران ایستگاه‌های عملیاتی ۶، ۴۴ و ۵۴ به محل حادثه واقع در مفتح ۵ اعزام شدند.

مدیر منطقه ۳ آتش نشانی مشهد با بیان اینکه محبوسین قبل از رسیدن همکاران به بیرون منتقل شده بودند، از اطفای این حریق با تلاش آتش نشانان خبر داد و گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • دفاع منسجم سامانه یکپارچه پدافند هوایی از آسمان ایران
  • وقوع ۶۷ مورد حادثه در پی توفان سبزوار
  • طوفان تندری در سبزوار ۶۶ حادثه را رقم زد
  • ۳ عضو خانواده روستایی در سبزوار از زیر آوار بیرون کشیده شدند
  • فوت مرد میانسال به دنبال سقوط در چاه
  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد