Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، روز سه‌شنبه ساخت فیلم سینمایی «سریع و خشن» از سر گرفته شد؛ این اتفاق یک روز بعد از سانحه‌ در استودیو لیوسدن کمپانی برادران وارنر برای بدلکار این فیلم رخ داد.

آژانش امنیت محل کار انگلیس اعلام کرده که در حال تحقیق بر روی دلایل وقوع این حادثه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدلکار این فیلم که جو واتس نام دارد، مشغول انجام کار خود بود که به خاطر سقوط از ارتفاع دچار حادثه از ناحیه سر شد.

این فرد بعد توسط اورژانس هوایی به بیمارستان منتقل شد و اکنون به دلیل این ضربه شدید در کماست. به گفته بعضی منابع انگلیسی واتس، بدلکار وین دیزل بوده؛ اما یکی از عوامل داخلی این فیلم این خبر را رد کرده است.

همسر این بدلکار نیز در صفحه شخصی خود در مورد شرایط جو واتس نوشت که ضربه بسیار شدیدی به وی وارد شده، اما علائم حیاتی او در شرایط متعادل است. بخش اصلی این فیلم به کار ساخت خود ادامه می‌دهد؛ اما بخش فرعی فیلمسازی هنوز متوقف است.

مدیر سلامت و امنیت کاری انگلیس نیز اعلام کرده، تحقیقاتی برای فهمیدن اینکه چه اتفاقاتی در آنجا افتاده آغاز خواهد کرد. واتس علاوه بر سریع و خشن پیش از در فیلم‌های سینمایی مثل: ماموریت غیر ممکن، فالوت، دنیای ژوارسیک: سقوط پادشاهی، یگانه: داستان یک جنگ ستارگان بازی کرده است.

گفتنی است فیلم جدید «سریع و خشن» در ماه می ۲۰۲۰ (اردیبهشت ۹۹) اکران می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۹۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است

ایسنا/زنجان نماینده منتخب مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با اعتقاد به اینکه برخی افراد با وجود علم و دانش، راه گمراهی را در پیش گرفتند، گفت: این افراد مبانی دین را که مهمترین مولفه ایجاد عدالت اقتصادی در جامعه است، انکار می‌کنند که باید متولیان فرهنگی در این زمینه ورود کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین جواد جعفری امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه) در همایش حکمت مطهر که به‌مناسبت هفته عقیدتی - سیاسی سپاه در زنجان برگزار شد، اظهار کرد: در سایه دانش عمیق، انسان سعادت آخرت را نصیب خود می‌کند و افرادی که به دنبال آگاهی عمیق نبودند و به حداقل آگاهی بسنده کنند، خیر زیادی ندارند.

وی بیان کرد: با بررسی احادیث می‌توان به اهمیت توجه به علم و دانش در جامعه اسلامی پی برد، پیروان اهل بیت حرکت در مسیر علم و دانش را سرلوحه امور خود قرار دادند.

نماینده منتخب مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شهید مطهری الگوی جامعه بود و افکار و عقایدش روشنگر راه تمام رهجویان است، افزود: خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است چون در این راه، بینش عمیقی پیدا و زیر سایه دانش و آگاهی عمیق تقرب پیدا می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بالغ‌بر ۵۰ درصد چاه‌های عمیق جوین متقاضی مجهز شدن به پنل‌های خورشیدی هستند
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • جزئیات گفت‌وگوی هیئت‌های حماس و فتح در چین
  • چین میزبان رایزنی نمایندگان فتح و حماس
  • خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است
  • ساخت دستگاه حفاری تا عمق ۳ هزار متری توسط محققان پژوهشگاه اقیانوس‌شناسی
  • ساخت دستگاهی برای حفاری عمق تا ۳ هزار متری توسط محققان پژوهشگاه اقیانوس شناسی
  • جراح ماهی ؛ از جالب ترین شگفتی های خلقت با 30 سال عمر (+عکس)
  • آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید
  • قلیان اکسیژن؛ یک پک عمیق به سمت ناکجا؟!