Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، محمد موسوی گفت: از این مبلغ پرداخت شده به خسارت دیدگان بخش کشاورزی ۲۲۵ میلیارد تومان در قالب کمک بلاعوض و ۳۴ میلیارد تومان نیز به صورت تسهیلات قرض الحسنه بانکی بوده است.

مدیر کل دفتر مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی با اشاره به تشکیل ۱۷۰ هزار پرونده به مبلغ ۲ هزار و ۱۳۴ میلیارد تومان برای بخش کشاورزی خسارت دیده از سیل، اظهار داشت: تا ۳۱ مرداد ماه امسال ۱۳۱ هزار و ۳۴۷ پرونده خسارت دیدگان بخش کشاورزی به مبلغ ۷۴۶ میلیارد تومان، بازدید میدانی و در کمیته تخصصی شهرستان، تایید خسارت شده که از این تعداد ۷۶ هزار پرونده به مبلغ ۴۵۶ میلیارد تومان به تصویب کارگروه استانی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پرونده هایی که از سوی کارگروه استانی مورد بررسی قرار گرفته اند مربوط به شهرستان های خسارت دیده از سیل در استان های خوزستان، لرستان، گلستان، مازندران، کرمانشاه، کردستان، اصفهان، البرز، چهارمحال و بختیاری، تهران، همدان، مرکزی، زنجان، آذربایجان غربی، سمنان، فارس، گیلان و یزد می شود.

موسوی در مورد پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانکی نیز تصریح کرد: در مدت یاد شده ۶۱ هزار و ۲۳۳ پرونده به مبلغ ۴۹۰ میلیارد تومان به بانک های عامل توسط سازمان جهاد کشاورزی استان های خسارت دیده معرفی شده اند.

وی افزود: از این تعداد پرونده معرفی شده برای ۲۴۴۰ پرونده، مبلغ ۳۴ میلیارد تومان به خسارت دیدگان از سوی بانک های عامل تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی اذعان داشت: بانک های کشاورزی، ملی، سپه، توسعه تعاون، تجارت و رفاه کارگران پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانکی را آغاز کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: پرونده های معرفی شده به بانک ها برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه از سوی سازمان های جهاد کشاورزی استان های خسارت دیده خوزستان، گلستان، لرستان، مازندران، کرمانشاه، کردستان، سمنان، فارس، البرز، همدان، آذربایجان غربی و یزد صورت گرفته است.

کد خبر 4675573

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی محمد موسوی سیل کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۶۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دادستان شفت در بین ساکنان خسارت دیده امامزاده ابراهیم(ع)

دریافت 27 MB

تصویر بردار: جعفر رمضانپور

کد خبر 6095032

دیگر خبرها

  • قطع آب و خسارت به محصولات دغدغه‌ی کشاورزان قزوینی+ فیلم
  • تصاویری از حضور ساکنان خسارت دیده در امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • حضور دادستان شفت در بین ساکنان خسارت دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • عدم پرداخت خسارت کشاورزان زرندی از سال ۱۴۰۱
  • رئیس اتاق اصناف کشاورزی مشکلات کشاورزان را به معاون وزیر منتقل کرد
  • انتشار توضیحات و جزییات جدید از پرونده جنجالی بابک زنجانی | بیش از بدهی‌اش پرداخت کرد!
  • پرداخت تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم
  • تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم پرداخت شده است
  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان
  • کشاورزان مکلف به نظارت بر استخرهای کشاورزی