Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ بعد از موفقیت و کسب مدال برنز فاطمه صادقی بانوی شایسته و خوش آتیه کاراته شهرستان ملارد در رقابت های قهرمانی آسیا در کشور ازبکستان؛ طی مراسمی باحضور توکلی کجانی فرماندار محترم،طاهری سرپرست اداره ورزش و جوانان،استاد شمس رئیس و خانم موسایی نائب رئیس هیات کاراته و پرسنل اداره ورزش و جوانان از وی تجلیل و قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این مراسم که در منزل این ورزشکار انجام شد ؛ فرماندار جوان شهرستان ضمن تبریک به خانواده وی گفت: افتخارآفرینی و کسب مدال برنز خانم صادقی در رقابت های قهرمانی آسیا موجب سرافرازی میهن اسلامی ایران  می باشد.

توکلی کجانی اظهار داشت:مردم غیور شهرستان به داشتن  قهرمانان با اخلاق و نمونه ای همچون فاطمه صادقی می‌بالند .

فرماندار جوان ملارد تصریح کرد: ما در شهرستان ملارد در حوزه ورزش امکانات و زیرساختهای لازم را نداریم اما تاکنون افتخارات بسیاری بویژه در رشته کاراته برایمان به ارمغان آمده است و خوشبختانه ورزشکاران علی رقم این کمبودها در مسابقات مختلف حضور پررنگ داشته اند و انشالله با تلاش و همتی که در سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان وجود دارد در آینده ای نزدیک کمبودها و موانع موجود مرتفع خواهد شد.

طاهری گندمانی نیز در این نشست صمیمی خاطر نشان کرد: آینده ای روشن برای فاطمه صادقی قهرمان کاراته ملارد ترسیم شده است و انشالله با موفقیت در سایر مسابقات نیز برای اعتلای پرچم جمهوری اسلامی ایران و نام شهرستان ملارد تلاش داشته باشد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد عنوان کرد: حضور مسئولان در جمع خانواده های ورزشکاران موجب قوت قلب ایشان است و امیدواریم با افزایش سرانه های ورزشی در سالجاری و باتوجه به روند روبه رشد ورزشکاران سازمان یافته وتاسیس وراه اندازی مراکز استعدادیابی و ورزش قهرمانی بتوانیم گوشه ای از محبت های مسئولان و مردم عزیز را جبران نماییم و در راه هدایت ورزشکاران مستعد به سکوهای قهرمانی در سطوح مختلف جهانی وبین المللی موثر باشیم.

درپایان با اهدا لوح سپاس و هدایایی توسط مسئولین از افتخارآفرینی فاطمه صادقی دارنده مدال برنز شانزدهمین رقابت های قهرمانی آسیا در کشور ازبکستان تقدیر به عمل آمد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانواده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رقابت های قهرمانی آسیا فرماندار قلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۷۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد

به دعوت فدراسیون کاراته آسیا سجاد گنج زاده برای تدریس در اولین دوره کمپ تمرینی آسیا عازم شهر ووهان کشور چین می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین کمپ تمرینی کاراته آسیا در شرایطی طی روزهای 21 تا 23 مرداد ماه در شهر ووهان کشور چین برگزار می شود که به دعوت اتحادیه آسیا؛ سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک توکیو  مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.

 گنج زاده در این کمپ به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی از کویت  و گریس از فیلیین در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.

سجاده گنج‌زاده مدال طلای المپیک توکیو، دو مدال طلای بازی‌های آسیایی، یک طلا، دو نقره و یک برنز جهان و یک مدال طلا، دو نقره و دو برنز آسیا را در کارنامه خود دارد.

نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند

 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • مدال آوران شانزدهمین لیگ علمی بین المللی پایا گیلان در مراسمی تجلیل شدند
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور