Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-08@03:14:16 GMT

دشمنان جز شعار، توانایی عکس‌العمل دیگری ندارند

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۷۰۳۶

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم حمیدرضا سلمانی معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در جمع فرماندهان منتخب جشنواره مالک اشتر  قرارگاه شمال غرب نزاجا، گفت: کارکنان ارتش با تکیه بر بصیرت ولایت پذیری، استقامت، شجاعت و اراده سربازان جان برکف، در بهترین شرایط نظامی بوده و آماده است تا در کنار سایر نیرو‌های مسلح، تا آخرین نفس، جان خود را فدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به هدف قراردادن پهباد جاسوسی آمریکا و توقیف نفتکش انگلیسی در آب‌های خلیج‌فارس تصریح کرد: ما نشان دادیم با تجاوزگران و هر گونه تحرکی که منافع و امنیت ایران را تهدید کند پاسخی دندان شکن خواهیم داد.

امیر سرتیپ دوم سلمانی افزود:دشمنان ایران اگر یک درصد هم احتمال موفقیت در جنگ با ما را پیش بینی می‌کردند تا حالا دست به حماقتی می‌زدند تا فکری به حال آبروی از دست رفته خود بکنند، اما جز شعار، توانایی عکس العمل دیگری ندارند.

وی با حساس خواندن شرایط امروز ایران خطاب به فرماندهان گفت: دوران دفاع مقدس برگ زرینی از تلاش و مقاومت نیرو‌های مسلح ما بود که امروز با بهره گیری ازتجارب آن باید با قدرت و آمادگی بیشتر درصحنه باشیم تا همانند همیشه نقشه استکبار جهانی را نقش بر آب کنیم.

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش یکی از اهداف جشنواره مالک اشتر را پایش مداوم فرماندهان و سربازان ارتش در بخش‌های مختلف رزمی، مهندسی، علمی و تحقیقانی و عقیدتی عنوان و تصریح کرد: با تکیه بر دستاورد‌های این جشنواره امروز ارتش جمهوری اسلامی در بهترین شرایط نظامی و عقیدتی قرار دارد.

در پایان این مراسم، ضمن تجلیل  از ۳۱ فرمانده برتر که موفق به کسب بیشترین امتیاز در جشنواره مالک اشتر شده بودند،  از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نیز تجلیل شد

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نیروی زمینی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۷۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل هوادار: امتیاز تیم ما فروخته نمی‌شود

مدیرعامل باشگاه هوادار گفت که امتیاز این باشگاه به مجموعه دیگری واگذار نخواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه هوادار، محمدجواد رحیمی مدیرعامل باشگاه هوادار پس از پایان نشست هیئت مدیره و مالک باشگاه هوادار، شایعه فروش امتیاز مجموعه را کذب و پوچ برشمرد و گفت: متأسفانه سیاست سکوت و پرهیز از ورود به حواشی بیهوده از سوی ما گاهی موجب می‌شود که حرف‌های کوچک به‌مرور بزرگ بشود؛ وگرنه همه می‌دانند که صداقت در اطلاع‌رسانی، شیوه همیشگی ما در برخورد با رسانه‌ها و کارشناسان بوده و خواهد بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه باشگاه ما از هیچ ارگان، نهاد، اداره، سازمان، هلدینگ یا شرکتی به‌صورت اداری و مالی پشتیبانی نمی‌شود، اما مالک مجموعه کماکان تنها در کنار ماست و جای قدردانی دارد که حتی مذاکره برای فروش را نیز بر عهده بنده و هیئت مدیره قرار داده است.

تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان

مدیرعامل باشگاه هوادار با اشاره به حمایت مالک باشگاه گفت: در دیدار خانگی چند هفته گذشته برابر گل‌گهر که با پیروزی ما نیز به پایان رسید، مالک باشگاه هوادار برای بار نخست به ورزشگاه پاس قوامین تهران آمد و برتری تیمش را در کنار بنده و دیگر اعضای هیئت مدیره به نظاره نشست. پس واقعاً تصمیمی بابت فروش در هیچ سطحی وجود ندارد. مجموعه‌هایی که از آنها به‌عنوان مشتری یا خریدار احتمالی نام برده شده، چنین مسئله‌ای را به‌صورت شفاهی یا رسمی تأیید نکرده‌اند.

رحیمی با تمجید از نتایج هوادار خاطرنشان کرد: خوشبختانه نتایج مجموعه ما در سال‌های اخیر و روند صعودی‌مان در فوتبال ایران سبب شده است که هوادار بیش از پیش در کانون توجهات قرار بگیرد. خوشبختانه در فصل جاری نیز با تلاش کادر فنی، بازیکنان و تمامی عوامل، یک اتفاق بزرگ در حال رخ دادن است.

اعلام برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

وی با اشاره به صعود هوادار به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی ایران بیان کرد: صعود به جمع تک‌رقمی‌های جدول لیگ برتر و مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی می‌تواند ادامه شگفتی‌سازی و ماجراجویی مجموعه‌ای باشد که از حیث بودجه و مباحث مالی، به معنای واقعی در رتبه آخر باشگاه‌های لیگ برتری است و ارزش عملکرد مربیان، بازیکنان و مدیران را به اذعان کارشناسان و علاقه‌مندان صد چندان کرده است.

مدیرعامل هوادار به اقدامات این باشگاه در تیم‌های پایه اشاره و عنوان کرد: باشگاه هوادار به‌عنوان تنها باشگاه فوتبال ایران در فصل جاری و با اقداماتی چون فروش بازیکن و جذب حامیان مالی، در آستانه برابری درآمدها و هزینه‌ها قرار دارد. در فصول آینده با تخصیص حق پخش تلویزیونی و تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها و برنامه‌های دیگر مانند گسترش آکادمی و تمرکز بیشتر روی پرورش استعدادها، برای نخستین بار در فوتبال ایران شاید باشگاهی وارد فاز درآمدزایی و سوددهی شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در دیدار مهم امروز فرمانده کل ارتش با دانشجویان چه گذشت؟
  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضایی منطقه هستیم / ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد+ فیلم
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضای منطقه هستیم / ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد+ فیلم
  • عرض و طول سرزمین‌های اشغالی تحت اشراف سلاح‌های ایرانی است
  • «وعده صادق» بخشی از توانایی های ایران را نشان داد
  • صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • مدیرعامل هوادار: امتیاز تیم ما فروخته نمی‌شود