Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@03:19:00 GMT

رپورتاژآگهی؛ اهرم قدرتمند سئو کلاه خاکستری

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۷۰۳۹

رپورتاژآگهی؛ اهرم قدرتمند سئو کلاه خاکستری

شما به عنوان مدیر یک برند و کسب و کار حتما شنیده‌اید که انتشار رپورتاژ آگهی می‌تواند به افزایش فروش شما کمک کند.

اما شاید این پرسش هم برایتان پیش آمده باشد که این امر چگونه می‌شود؟ در دنیای دیجیتال امروزی که همه برای تامین نیازهایشان به سراغ اینترنت می‌روند و محصول یا خدمات مورد نظرشان را در فضای وب جستجو می‌کنند، این وبسایت شما است که برگ برنده حضور موفق شما در میان رقبا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا با هدف کمک به کسب و کارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.

همانطور که می دانید این الگوریتم‌های گوگل هستند که اعتبار و رتبه یک وب‌سایت را تعیین می‌کنند و هر چه شما طبق خواسته‌های این الگوریتم‌ها رفتار کنید، دوستی شما با گوگل بیشتر و عمیق‌تر می‌شود. بنابراین، بهتر است برای بهبود رتبه وب‌سایت خود اصول و مقررات سئو را همواره مد نظر قرار دهید. اما یکی از روش‌های موثر در بهینه‌سازی موتورهای جستجو یا همان سئو بحث لینک‌ها و بک لینک‌ها است.

رنگ کدام کلاه را دوست دارید؟

در مجموع، سه نوع سئو در جهان مطرح شده‌اند که هر کدام کلاهی متفاوت به سر دارند. اولین آنها، سئو کلاه سفید است. در این روش سئو، روش‌های شما کاملاً تمیز هستند و هر لینکی که ساخته می‌شود، کاملاً طبیعی است. چیزی که نیاز به زمان و تلاش بسیار زیادی دارد. از آن طرف، یک سئو دیگر به نام سئو کلاه سیاه وجود دارد که دوست و دشمن نمی‌شناسد و از هر روشی برای افزایش رتبه استفاده می‌کند.

سومین نوع سئو هم، سئوی کلاه خاکستری است. این روش سئو، ترکیبی از سئو کلاه سفید و سیاه است. یعنی شما برای کسب رتبه گوگل تلاشی آگاهانه می‌کنید و تکنیک‌های مختلفی را به کار می‌بندید. اما با رعایت یک سری اصول، از جریمه شدن سایت خود توسط گوگل جلوگیری می‌کنید. انتشار رپورتاژ آگهی، به شرط رعایت اصول درست، یکی از روش‌های سئو کلاه خاکستری است.

تصور کنید که در بخش بلاگ وب‌سایت به طور مرتب مطالب را منتشر می‌کنید و صفحات مختلف وب‌سایت را به صورت مداوم به‌روز می‌کنید. همانطور که قبلا گفتیم برای موفقیت در بهبود رتبه وب‌سایت بهتر است از استراتژی‌های سئو غافل نشوید.

انتشار رپورتاژ اگهی می تواند مطالب وبسایت شما را بیشتر به بقیه مخاطبان بشناساند و با توجه به انگیزه‌ای که در مخاطبان برای خواندن مطالب وب‌سایت و مراجعه مجدد به آن ایجاد می‌شود، گوگل با علاقه بیشتری به وب‌سایت شما توجه می‌کند و آن را جزو سایت‌های معتبر قرار می‌دهد.

اما برای کسب اعتبار توسط گوگل باید از اصول و مقررات انتشار رپورتاژ آگهی پیروی کنید. برای نوشتن یک رپورتاژ خبری یا همان رپورتاژ آگهی بهتر است با اصول سئو، بازارایابی و خبرنگاری آشنایی داشته باشید.

از طرفی، انتشار آن را به وب‌سایت‌های معتبر بسپارید. وب‌سایت‌هایی که از بازدید بالایی برخوردارند و موضوع فعالیت آنها با کسب‌وکارتان یکی است، بهترین گزینه برای سفارش رپورتاژ آگهی هستند. در این میان، وب‌سایت‌های معتبر خبری که با دسته‌بندی‌های مختلف خبر و مقاله منتشر می‌کنند، می‌توانند در موفقیت شما برای انتشار رپورتاژ آگهی تاثیرگذار باشند.

اداره بازرگانی ایسنا با تکیه‌بر ۲۰ سال سابقه حرفه‌ای رسانه‌ای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسب‌وکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌وکار می‌توانند به‌منظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا با شماره‌های ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رپورتاژ آگهی رپرتاژ آگهی كسب و كار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۷۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ژوزه مورینیو: یکی از این سه تیم قهرمان یورو 2024 می‌شود

آقای خاص کشورش به علاوه دو تیم قدرتمند دیگر اروپا را شانس‌های اصلی قهرمانی یورو 2024 می‌داند.

طرفداری | ژوزه مورینیو سه شانس اصلی قهرمانی یورو 2024 را معرفی کرد.

به گزارش دیلی میل، ژوزه مورینیو، سرمربی نامدار پرتغالی در جریان مراسم یادبود پدرش در شهر ویلا دو کونده پرتغال، سه تیم را به عنوان مدعیان قهرمانی یورو 2024 معرفی کرد. مورینیو که پس از اخراج از رم از ماه ژانویه بدون تیم مانده، در این‌باره گفت:

به نظر من، یکی از این سه تیم قدرتمند، قهرمان یورو 2024 خواهد شد: پرتغال، فرانسه و انگلیس. البته که همیشه احتمال شگفتی و غافل‌گیری وجود دارد، اما با توجه به کیفیت و تعداد بازیکنان خوب هر تیم، فکر می‌کنم پرتغال باید با هدف قهرمانی به مسابقات برود.

 

گفتنی است، هفدهمین دوره از مسابقات یورو، از تاریخ ۱۴ ژوئن تا ۱۴ جولای ۲۰۲۴ به میزبانی آلمان برگزار می‌شود. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ژوزه مورینیو: یکی از این سه تیم قهرمان یورو 2024 می‌شود
  • قوه قضاییه: اعلام جرم دادستانی تهران علیه برخی از فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالبی درباره نیکا شاکرمی
  • احضار خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالب نیکا شاکرمی
  • اعلام جرم دادستانی تهران علیه برخی از فعالان رسانه‌ای برای انتشار مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی
  • احضار فعالان رسانه‌ای درپی انتشار مطلب کذب درباره نیکا
  • احضار فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالبی کذب درباره نیکا
  • اعلام جرم دادستانی تهران علیه برخی از فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی + جزئیات
  • احضار فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالبی کذب درباره نیکا شاکرمی
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی خبرنگاران در پرونده نیکا شاکرمی