Web Analytics Made Easy - Statcounter

هروی گفت: از مجموعه کمک‎های مردمی به هلال احمر ۴۱ میلیارد تومان به سیل‎زدگان گلستانی اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمدعلی هروی» امروز(چهارشنبه 2 مرداد) در نخستین نشست مجمع خیرین استان گلستان اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت عظیم در بخش‎های داوطلبی و ... در سازمان هلال احمر در زمان بحران‎ها خدمات‎رسانی می‎کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان ادامه داد: در سیلاب بزرگی که در ابتدای سال ۹۸ در استان گلستان اتفاق افتاد ظرفیت‎های مختلف داوطلبی را برای کمک و امدادرسانی می‎طلبید و خرسند هستیم که خیرین و بخش‎های مختلف مردمی در کنار جمعیت هلال‎احمر ایستادند.

 

هروی افزود: هر فردی در استان گلستان با توانایی که داشت برای مهار سیل و کمک به سیل‎زدگان پرتلاش بود، از مجموعه کمک‎های مردمی به هلال احمر 41 میلیارد تومان به سیل‎زدگان گلستانی اختصاص یافت.

 

وی با بیان اینکه خیرین در زمان بحران سیل کمک زیادی داشتند، یادآور شد: هفت بالگرد جمعیت هلال احمر در روز دوم حادثه سیل حاضر شد و همه مسئولان جمعیت هلال احمر وارد استان گلستان شدند و بر اساس شرایطی که مشخص شده بود بسته‎بندی‎هایی یک ماه تهیه و بین سیل‎زدگان توزیع شد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان متذکر شد: امید داریم با تشکیل مجمع خیرین استان کمک‎ها در زمان بحران بر اساس نیازهای مردم آسیب‎دیده تهیه شود و بتواند بر اساس نیاز مردم آسیب دیده اقلام و کمک‎های مردمی جمع‎آوری شود.

 

هروی افزود: یکدلی را در زمان بحران سیل در استان گلستان نشان دادیم و امید داریم با این یکدلی و وحدت و حمایت خیرین بتوانیم منشاء برکات برای مردم آسیب دیده باشیم.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: اوقات فراغت کانون مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اردبیل نماز جمعه فضای مجازی بیرجند کمک به سیل زدگان مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۸۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان با بیان اینکه گم‌شدن یک کودک ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله عصر یکشنبه نهم اردیبهشت گزارش داده شد گفت: نیروهای امدادی و مردمی بی وقفه در حال جست‌وجو هستند.

قاسم غریب آبادی با اعلام این خبر گفت: پس از دریافت گزارش بلافاصله تیم های هلال احمر به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای یلی بدراق و نیروهای مردمی جست‌وجوها را آغاز کردند.

وی‌ با اشاره به اینکه خانواده کودک حین کار در مزارع روستا متوجه مفقود شدن کودکشان شدند، افزود: در حال حاضر ۴ تیم از هلال‌احمر شامل ۲۰ نیرو با بکارگیری ۴ دستگاه خودروی کمک‌دار سبک و سواری در حال جست‌وجو برای پیدا کردن کودک هستند و عملیات کماکان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی