Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالرحیم رحیمی عصر چهارشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان در سالن همایش‌های فرمانداری بروجرد اظهار داشت: ۵۹۱ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال اعتبار برای شهرستان در نظر گرفته شده که اعتبارات از محل تملک دارایی، توازن و فروش نفت است که برای ۱۵۰ پروژه نیمه تمام، ۵۷ برنامه و ۲۷ فصل تعریف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: برای فرودگاه بروجرد ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ادامه تملک در نظر گرفته شده و بعد از تملک زمین، فاز عملیایتی آن آغاز می‌شود.

فرماندار بروجرد با اشاره به اختصاص ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار در حوزه بحران افزود: ۸۰ میلیارد ریال برای بنیاد مسکن، ۸۰ میلیارد ریال برای راهداری و ۶۰ میلیارد ریال برای شهرداری در حوزه بحران در نظر گرفته شده که نیمی از اعتبارات در این بخش تخصیص داده شده است.

در ادامه رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان گفت: اعتبارات شهرستان بروجرد ۴۷.۲ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

احسان عارفیان اظهار داشت: بعد از ابلاغ بودجه به استان برنامه زمان بندی صورت می‌گیرد و میزان اعتبارات هر شهرستان مشخص می‌شود.

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با اشاره به توزیع ناعادلانه اعتبارات افزود: این یک زخم کهنه است و از سال‌ها پیش این ظلم در توزیع اعتبارات صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: در سنوات قبل برنامه ریزی صورت گرفته و عدد و رقمی را به عنوان بودجه برای شهرستان در نظر گرفتند و سطح توقع را تعریف کرده اند و این مشکل باید سال‌ها پیش حل و فصل می‌شد.

گودرزی پیگیری را یکی از ضروری‌ترین اقدامات برای پیشبرد برنامه‌ها برشمرد و گفت: با پیگیری‌های مستمر می‌توان برای حل مشکلات و اعتبارات اقداماتی انجام داد و بسیاری از پروژه‌ها با پیگیری انجام شده اند.

علاءالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر عدالت محوری افزود: استان ما توسعه نیافته است و بودجه‌هایی برای پروژه‌ها و اقدامات لازم است و باید در توزیع اعتبارات عدالت محوری که یک موضوع مهم است مد نظر باشد.

وی اضافه کرد: در راستای اعتبارات مردم به ما گلایه می‌کنند و ما نیز گلایه داریم و عدم تخصیص مناسب اعتبارات سبب طولانی شدن پروژه‌هایی مانند پل شهدای دانش آموز می‌شود و در جایی نیز تنها ۵۰ درصد اعتبارات تخصیص داده می‌شود که این نیز مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

بروجردی اظهار داشت: انتظار داریم نگاه مرکز استان به شهرستانها عدالت محور باشد تا بتوان با برنامه ریزی بسیاری از مشکلات را با اعتبارات حل کرد.

۷۱۹۰/۷۲۷۳

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۸۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه عصر دوشنبه در دیدار با سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور موزه دفاع مقدس را جز پروژه‌های راهبردی و بسیار با ارزش استان دانست و اظهار کرد: اولویت استان توجه به مواریث فرهنگی دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه در سفر رئیس جمهور اعتباراتی جهت ساخت و تکمیل پروژه‌هایی چون موزه دفاع مقدس، ساماندهی گلزار شهدا و تکمیل المان شهدای گمنام مصوب شد، افزود: در دو سفر ریاست جمهور به استان گلستان بیش از ۸۲ میلیارد تومان برای ساخت پروژه دفاع مقدس اعتبار در نظر گرفته شده است.

استاندار گلستان گفت: با اقداماتی که طی سه سال گذشته در استان صورت گرفته است به اندازه ۱۰ سال برای موزه دفاع مقدس استان کار انجام شده است.

کد خبر 6098792

دیگر خبرها

  • جذب اعتبارات پروژه‌های شاخص سفر رئیس‌جمهور به لرستان پیگیری شود
  • اختصاص ۱۷ هزار تن قیر رایگان به شهرداری‌های استان زنجان
  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • اختصاص ۹ همت اعتبار برای صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز