Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- احمد ریاض طالب وزیر ورزش عراق با هیئت همراه ضمن حضور در کمیته ملی المپیک و بازدید از موره ملی ورزش، با صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک ایران دیدار و گفت‌وگو کرد. تاریخ انتشار: 22:52 - 02 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۶۱۱۱

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک ضمن خیر مقدم به وزیر ورزش عراق و هیئت همراه اظهار داشت: بدون تردید ورزش می‌تواند عامل همبستگی و نشاط بین مردم گردد و کشور عراق پتانسیل بالایی در ورزش داشته و عراق می‌تواند در حوزه کشور‌های عربی، آسیایی و جهانی بخوبی بدرخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: رابطه دو ملت و دو دولت ایران و عراق بسیار عالی بوده و در زمینه ورزش ظرفیت همکاری و تعامل ورزش ایران و عراق بسیار بیشتر از شرایط فعلی است و دو کشور می‌بایست تعاملات خود را در ورزش افزایش دهند و تمامی ۵۳ فدراسیون ایران برای هرگونه همکاری و تعامل با فدراسیون‌های ورزشی عراق آماده بوده تا جامعه ورزش دو کشور از تجربیات و دانش یکدیگر در زمینه‌های مختلف بهره ببرند و کمیته در این زمینه در کنار وزارت ورزش و جوانان است.

رئیس کمیته ملی المپیک خاطر نشان کرد: در حال حاضر تعدادی از فدراسیون‌های ورزشی ما تفاهمنامه‌های همکاری خوبی با فدراسیون‌های ورزشی عراق دارند، ولی این تفاهمنامه‌ها باید عملیاتی شود تا با برگزاری اردو‌های مشترک و حضور در تورنمنت‌های همدیگر و تبادل مربی و کارشناس در راستای ارتقا ورزش یکدیگر کمک کنند.

همچنین احمد ریاض طالب وزیر ورزش عراق ضمن ابراز خوشحالی از سفر به ایران و دیدار با رئیس کمیته ملی المپیک ابراز داشت: هدف از سفر به ایران تقویت مناسبات ورزشی دو کشور دوست و برادرایران و عراق بوده تا با برنامه ریزی مناسبات ورزشی دو کشور بسیار بیشتر از وضعیت فعلی شود و اگر موانعی در این زمینه وجود دارد برطرف شود.

وی ادامه داد: در آینده‌ای نزدیک شاهد روابط ورزشی عمیق و گسترده‌ای بین دو کشور ایران و عراق خواهیم بود و تجربیات ایران در ورزش حرفه‌ای می‌تواند به ما کمک کند.

گفتنی است در حاشیه این دیدار وزیر ورزش عراق و هیئت همراه از موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک بازدید به عمل آوردند که بسیار مورد توجه اعضا قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صالحی امیری موزه ملی ورزش پیمان فخری کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۹۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی به دلیل اشتباهات در جریان قضاوت در رقابت های کسب سهمیه المپیک، از سوی اتحادیه جهانی تعلیق شده است.

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی ایران و عضو کمیسیون داوران اتحادیه جهانی را از المپیک‌ پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور به دلیل قضاوت اشتباه در جریان مبارزه کشتی گیران چین و قزاقستان در وزن ۶۵ کیلوگرم مسابقات گزینشی المپیک در قاره آسیا که با اعتراض شدید قزاق ها نسبت به عملکرد مصلایی پور همراه بوده است،‌ از سوی اتحادیه جهانی کشتی تعلیق شد.

اتحادیه جهانی کشتی به دلیل اثبات اشتباهات مصلایی‌پور، ضمن‌تعلیق این داور،‌ او را از المپیک پاریس کنار گذاشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان