Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم کاروان پرامیدتری را به المپیک ۲۰۲۰ اعزام کنیم. تاریخ انتشار: 18:40 - 02 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۶۰۸۲

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمدرضا داورزنی عصر امروز (چهارشنبه) در جلسه با روسای فدراسیون‌های ورزشی که به میزبانی کمیته ملی المپیک در حال برگزاری است، اظهار داشت: امروز توانستیم با توجه به فضای خوبی که در کمیته ملی المپیک ایجاد شده به صورت هم زمان در خدمت هم روسا و هم نواب روسای فدراسیون‌های ورزشی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به جایگاه بزرگ بانوان در ورزش و فدراسیون‌های ورزشی و افتخاراتی که برای ورزش کشور کسب کرده‌اند امیدوارم بتوانیم در این جلسات از حضور نواب رئیس بانوان فدراسیون‌های ورزشی استفاده کنیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: صااحی‌امیری با شخصیت فرهنگی و اخلاقی که دارند توانسته‌اند اقدامات خوبی در ورزش کشور انجام دهند و با حضور به موقع و پیگیری خود پشت‌گرمی خوبی برای فدراسیون‌ها هستند.

وی افزود: به روسای جدید وزنه‌برداری و کشتی تبریک می‌گویم این دو رشته همواره در المپیک‌ها سبد مدالی ما را رنگین‌تر کرده‌اند و امیدوارم با اقدامات مناسبی که صورت می‌دهند بتوانند در المپیک ۲۰۲۰ نیز شرایط سبد مدال ما را پر بارتر کنند.

داورزنی گفت: از فدراسیون‌های کاراته، تکواندو، شمشیربازی که اخیرا دستاورد‌های خوبی داشتند و همچنین سایر فدراسیون‌هایی که موفقیت‌هایی در عرصه آسیایی، جهانی و کسب سهمیه المپیک داشتند تشکر می‌کنم و امیدوارم دیگر فدراسیون‌ها نیز بتوانند در کسب سهمیه آماده‌تر از قبل گام بردارند تا بتوانیم کاروان پرامیدتری را به المپیک ۲۰۲۰ اعزام کنیم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: سال گذشته به همراه ۱۵، ۱۶ رییس فدراسیون به کشور عراق سفر کردیم و تفاهمنامه‌هایی با مسئولان و روسای فدراسیون‌های مربوطه عراق امضا شد که امروز وزیر جدید ورزش و جوانان عراق به ایران آمده و با وزیر ورزش و جوانان ما و رییس کمیته ملی المپیک دیدار دارند.

وی در پایان گفت: به دنبال این هستیم تا تفاهمات امضا شده با عراق را اجرایی کنیم و تلاش وزارت ورزش و جوانان ایران بر این است تا بتوانیم در برخی رشته‌ها به عراق کمک کنیم و همچنین از حسن همجواری برای حضور در کمپ‌ها و اردو‌های مختلف استفاده کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمدرضا داورزنی وزیرورزش وزنه برداری کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۷۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: تاکنون سهمیه فاطمه امینی و فرزانه فصیحی برای المپیک پاریس قطعی شده و امیدوار به افزایش تعداد سهمیه‌های ورزش اصفهان برای این رویداد بزرگ هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نخستین و تنها خبرگزاری شهر و شهروندی ایران میزبان جواد محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان بود؛ محمدی در ابتدا با محسن آنالویی، مدیرمسئول خبرگزاری ایمنا دیدار و گفت‌وگو کرد و در ادامه نیز مدیرکل ورزش و جوانان استان به جمع خبرنگاران ایمنا آمد و به سوالات مطرح شده پاسخ داد.

حمایت از ورزشکاران اصفهانی برای حضور موفق‌تر در آوردگاه‌های مختلف از جمله المپیک، وضعیت تخصیص اعتبار به هیئت‌های ورزشی، آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی خوراسگان، تسهیلگری اداره کل ورزش و جوانان استان برای حمایت از باشگاه‌های بزرگ استان، آخرین وضعیت ساماندهی هیئت‌های ورزشی استان اصفهان محورهای اصلی این گفت‌وگو بود.

گلنار حسینی، سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در حاشیه این دیدار از همراهی خوب خبرگزاری ایمنا با اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و پوشش اخبار ورزش استان و کشور تشکر و قدردانی کرد.

مشروح این گفتگو روزهای آینده در خبرگزاری شهر و شهروندی ایمنا منتشر خواهد شد.

کد خبر 748070

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی