Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم که به مهم‌ترین رویدادها به شرح زیر اشاره می‌شود:

*بازنده هفته: امیر مهدی‌زاده

امیر مهدی‌اده، ملی‌پوش کاراته ایران هفته گذشته برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در حالی به همراه تیم راهی ازبکستان میزبان این دوره از رقابت‌ها شد که اجازه حضور در این مسابقات را نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال گذشته مهدی‌زاده در فینال بازی‌های آسیایی جاکارتا در اعتراض به ناداوری و بخشیدن مدال طلا به کاراته کای میزبان، با تصمیمی احساسی در یک لحظه، مدال نقره را روی سکو از گردن خارج کرد و همین موضوع باعث شد نامش از فهرست شرکت کنندگان در مسابقات قهرمانی آسیا کنار گذاشته شود. هرچند که در این خصوص گفته شد با رایزنی‌های انجام شده مشکل مهدی‌زاده حل شده و به همین دلیل با تیم به مسابقات اعزام شد ولی غافل از این که اجازه حضور در این رقابت‌ها را ندارد. بدون شک مهدی‌زاده به عنوان یک ورزشکار حرفه‌ای که احترام به قوانین این رشته رزمی  را هم به خوبی می‌داند به رفتار احساسی خود باخت و باعث شد کاراته ایران نیز از یک فرصت مدال آن هم در آستانه المپیک 2020 محروم بماند.

*شخصیت هفته: مزدک میرزایی

مزدک میرزایی، گزارشگر باسابقه ورزشی که در امر تهیه کنندگی فعالیت داشته بعد از قبول پیشنهاد حضور و همکاری در یکی از شبکه‌های فارسی زبان از ایران کوچ و برای همیشه ایران را ترک کرد. میرزایی که از چندی پیش با اختلافاتی در صداوسیما مواجه شده بود و فعالیتی در گزارش‌‌ها و برنامه‌های ورزشی نداشت، در اقدامی عجیب این پیشنهاد را پذیرفت تا بعد از سال‌ها مجبور به ترک ایران شود.

*نقد هفته: سعید معروف

تیم والیبال ایران پس از کسب عنوان پنجمی در لیگ جهانی در حالی به ایران بازگشت که نفراتی چون سعید معروف، کاپیتان تیم ملی و سعید رضایی، مربی تیم ملی، به همراه سایر نفرات از آمریکا به ایران نیامدند. در همین خصوص خوش‌خبر، سرپرست تیم‌ملی، عنوان کرد معروف و رضایی برای گذراندن تعطیلات خود چند روزی دیرتر به ایران باز می‌گردند، همه این بازیکنان ۷ - ۸ روز مرخصی دارند و می‌توانند در اختیار خود باشند. در ادامه این موضوع واکنش هایی درپی داشت که البته از سوی این کاپیتان پرآوازه و البته همیشه مدعی هم بی پاسخ نماند. معروف در صفحه شخصی خود به دور از اخلاق حرفه‌ای بازهم پا را فراتر از ادب گذاشت و به این نقدها واکنش تندی نشان داد.

*برنده هفته: تیم ملی کاراته

شانزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۸ تا ۳۰ تیر با حضور ۳۴۰ کاراته کا از ۳۳ کشور در تاشکند ازبکستان برگزار شد و کاروان کاراته ایران با کسب پنج مدال طلا، ۲ نقره و سه برنز همچون دوره گذشته بر سکوی نایب قهرمانی قاره قرار گرفت.

*مسابقه هفته: ایونت بسکتبال سه به سه در پارک آب و آتش

رویداد بسکتبال سه نفره ایران (isball) دو روز پایانی هفته قبل در بوستان آب و آتش تهران برگزار شد. این مسابقات زیرنظر صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال با همکاری کمیته سه نفره فدراسیون و باشگاه مهرام برگزار شد و تماشاگران زیادی از این رویداد استقبال کردند.

*مسابقه هفته: جام شهدا

پس از به راه افتادن شایعاتی مبنی بر لغو احتمالی جام شهدا در نهایت این رقابت‌ها با حضور چهار تیم پرسپولیس، سایپا، شاهین بوشهر و نیروی زمینی برگزار شد. گفتنی است فینال این رقابت‌ها روز جمعه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسکتبال تعطیلات صدا و سیما مدال طلا آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۰۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد در سوپر لیگ کاراته

هفته دوم سوپر لیگ کاراته آقایان امروز برگزار و دانشگاه آزاد اسلامی صدرنشین این رقابت‌ها تا پایان هفته دوم شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، هفته دوم هجدهمین دوره رقابت‌های سوپرلیگ کاراته آقایان امروز (چهارشنبه -  12 اردیبهشت ماه) با برگزاری چهار دیدار در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد.

12 کاراته‌کا در انتخابی مرحله دوم تیم امید بانوان



نتایج هفته دوم این رقابت‌ها به شرح زیر است:
دانشگاه آزاد اسلامی 19 - پاس فراجا 9
دانشگاه آزاد اسلامی 22-  توسعه نیشکر خوزستان 6
پاس فراجا 22 - آوای رزم WMMF  شش
پاس فراجا  صفر - بیمه تعاون 28

رده‌بندی هجدهمین دوره سوپرلیگ کاراته آقایان تا پایان هفته دوم به شرح زیر است:
1- تیم دانشگاه آزاد اسلامی با 4 مسابقه؛ 12 امتیاز تیمی و 85 امتیاز انفرادی
2- تیم پاس فراجا با 5 مسابقه؛ 9 امتیاز تیمی و 75 امتیاز انفرادی
3- تیم بیمه تعاون با 2 مسابقه؛ 6 امتیاز تیمی و 53 امتیاز انفرادی
4-تیم رعد پدافند هوایی همدان با 2 مسابقه؛ 3 امتیاز تیمی و 27 امتیاز انفرادی
5- تیم توسعه نیشکر خوزستان با 3 مسابقه؛ صفر امتیاز تیمی و 31 امتیاز انفرادی
6- تیم آوای رزم WMMF با 3 مسابقه؛ صفر امتیاز تیمی و 9 امتیاز انفرادی
7- تیم هشتمین خورشید خراسان رضوی با یک مسابقه؛ صفر امتیاز تیمی و صفر امتیاز انفرادی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک ادعای جنجال درباره پدر مهران غفوریان + عکس
  • سکوت دبیر و ادامه جولان چاقوکش‌ها در کشتی
  • جنجال‌سازان مسابقات کشتی مازندران در انتخابی تهران!
  • تمرین استقلال با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • آمارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر| دروازه‌بان تراکتور به کاپیتان استقلال رسید/ هفته تساوی ها
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد در سوپر لیگ کاراته
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور استقلال با تساوی به رختکن رفتند
  • مس رفسنجان 0-0 گل گهر؛ گزارش زنده
  • اعضای شورای علمی مسابقات ملی مناظره دانشجویی منصوب شدند
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد