Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر تالش  شهرام غنی زاده اظهار داشت: این طرح باعث تسریع در امر خدمت رسانی مطلوب به شهروندان شریف تالشی می شود.
وی خاطرنشان کرد: با انجام این ناحیه بندی، کارها و خدمات اجرایی شهر توسط شهرداری های ناحیه یک و دو صورت می پذیرد و شهردار مرکز از انجام کارهای اجرایی آسوده شده و با خیال آسوده تری به بازرسیها و بررسی هزینه های مورد نیاز و رفع ایرادهای موجود در طرحها و پروژه های شهرداری می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غنی زاده با بیان اینکه نظارت بر امور ناحیه ها با شهرداری خواهد بود، افزود: با ناحیه بندی شهر، عمر برنامه ریزیها و کارهای شهردار بیشتر شده و درخواستهای مراجعان به شهرداری نیز با سرعت بیشتری پیگیری خواهد شد.
شهردار تالش با اشاره به اینکه این طرح پیشنهادی براساس طرح جامع تفصیلی شهر صورت گرفته گفت: در تقسیم بندی شهر ملاک براساس حداکثر مساوات وسعت، مساوات جمعیت و لحاظ شعاع عملکرد دو کیلومتری از مرکز ناحیه مرزبندی انجام شده است.
شهرام غنی زاد تصریح کرد : مرزبندی فرضی به دو منطقه شمالی (ناحیه ۱) و جنوبی (ناحیه ۲) طبق برنامه ریزیهای دقیق مهندسی توسط کارشناسان خبره انجام شده و از خیابان هشت شهریور به میدان امام خمینی ره و به سمت میدان امام علی ع و سپس در مسیر کمربندی ۲۰ متری (خیابان جمهوری اسلامی) به خیابان شهید میرزایی بعنوان خط مرزی فرضی دو ناحیه تعیین شده است.
شهردار تالش در خصوص محدوده نواحی شمالی و جنوبی نیز بیان داشت: از خط فرضی اشاره شده به سمت میدان وحدت جزء ناحیه یک شهری محسوب شده و به سمت میدان امام حسین (ع) ضلع جنوبی شهر به ناحیه دو اختصاص یافته است.

تالش در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان با ۲۰۰ هزادنفر جمعیت واقع است.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۳۰۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار این شهر بازداشت شد

به گزارش خبرآنلاین؛ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند اعلام کرد: شهردار و چند نفر از کارکنان شهرداری مرند با اتهامات مالی بازداشت شدند.

ایسنا در خبری نوشت: ضیامهر روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: موضوع تخلفات شهرداری مرند از چندین ماه قبل تحت رصد مراجع اطلاعاتی و امنیتی بود.

وی ادامه داد: با صدور دستورات قضایی لازم و با جمع آوری اسناد و مدارک، در نهایت پیرو این دستورات بیش از ۱۰ نفر از جمله شهردار و معاون وی و چند نفر از کارکنان شهرداری به اتهامات ارتشاء و تضییع اموال دولتی و تبانی در معاملات دولتی و مشارکت و معاونت در این اتهامات و سایر موارد بازداشت و با صدور قرار تامین مناسب روانه زندان شدند.

دادستان مرند در خصوص ابعاد این تخلفات گفت: در بین متهمان از افراد عادی که با عوامل شهرداری همکاری و مساعدت داشتند نیز بازداشت شدند و تحقیقات از همه افراد در دادسرای مرکز استان و شهرستان مرند با جدیت ادامه دارد.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903963

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات بهداشتی و مراقبتی رایگان به بانوان آسیب پذیر در زاهدان
  • شهردار این شهر بازداشت شد
  • ۳ پل در محدوده دره نورالشهدا اراک ساخته می‌شود
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • انجام ۴ کیلومتر حفاری تونل خط ۴ متروی مشهد
  • واقعا آب چاه بخوریم بهتر از آب‌معدنی است؟ | روغن‌های زیرو ترانس تاییده بهداشت دارند
  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله/ «توضیحات ارائه شده شهرداری مبهم بود»
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان